به گزارش تابناک قزوین به نقل از صبح قزوین:
کد خبر: ۵۷۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 05 March 2018

معوقات کارگران «لوازم خانگی پارس» پرداخت می‌شود 

 معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه مشکل اصلی شرکت لوازم خانگی پارس عدم ثبات مدیریتی است، گفت: در تلاش برای حل مشکلات این شرکت پیش آغاز سال جدید و پرداخت معوقات کارگران هستیم. 

به گزاش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین پس از انتشار خبر قطع تولید در شرکت لوازم خانگی پارس در پایگاه خبری صبح قزوین با تیتر "کارگران کارخانه لوازم خانگی پارس پشت درهای بسته تولید/ مسئولین پاسخگو نیستند"، جهت پیگیری روند حل مشکلات این کارگران گفت‌وگویی با منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری داشته‌ایم.

به گفته یکی از کارگران این شرکت بیش از 2 ماه معوقات پرداخت نشده دارند و مدتی است حق بیمه علی الرغم کسر از حقوق به حساب بیمه واریز نشده و دفترچه‌های کارگران تمدید نمی‌شود.

تغییر مداوم مدیریت و بی برنامگی در اداره امور شرکت نیز یکی دیگر از مباحث مطرح شده از سوی کارگران شرکت لوازم خانگی پارس بوده است.

حبیبی ضمن تایید این خبر، می‌گوید: مشکلات به وجود آمده در شرکت لوازم خانگی پارس مدیریتی است و ارتباطی به تولید و فروش ندارد.

وی با تاکید بر عدم ثبات مدیریتی در این شرکت، اضافه می‌کند: شرکت لوازم خانگی پارس یکی از شرکت‌های قدیمی استان و مورد حمایت و اعتماد مردم است که در صورت حل مشکل مدیریتی بین اعضای هیئت مدیره مجددا شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه تولیدات شرکت لوازم خانگی پارس مورد تایید و نیاز مردم است، ادامه می‌دهد: این شرکت با 600 پرسنل یکی از شرکت‌هایی است که سعی داریم در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مشکلات آن حل شود.

حبیبی اضافه می‌کند: مشکلات به وجود آمده به اطلاع وزیر کار و امور اجتماعی رسانده شد و یکی از معاونین مسئول رسیدگی به وضع موجود شد.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر حل مشکلات تا پیش از آغاز سال جدید هستیم، تصریح می‌کند: با ثبت وضعیت مدیریت در شرکت لوازم خانگی پارس تمام مشکلات این شرکت حل خواهد شد و کارگران مشغول به کار خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اظهار می‌کند: با حل مشکل مدیریتی، معوقات کارگران شرکت لوازم خانگی پارس پرداخت می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه پیگیر حل مشکل بیمه این کارگران نیز هستیم، اضافه می‌کند: از بابت شرکت لوازم خانگی پارس نگرانی وجود ندارد و مشکلات این کارگران به زودی حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درصدد حل مسائل واحدهای مشکل دار در سال جاری هستیم، می‌گوید: واحدهای مشکل دار استان با مسائلی همچون، فروش، تسهیلات و مدیریتی روبرو هستند که با شناسایی این واحدها و معرفی آن‌ها به کارگروه تسهیل کمیته کارگری در صدد کاهش واحدهای مشکل دار تا پایان سال جاری هستیم.

منبع:صبح قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار