کادر فنی تیم هندبال نونهالان کشور 6 هندبالیست استان قزوین را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۵۷۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فهرست نفرات دعوت شده به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی در حالی اعلام شد که در این بین نام 6 هندبالیست قزوینی به چشم می‌خورد.

 هندبالیست‌های استان که در طول سال‌های اخیر درخشش قابل توجهی را از خود در مسابقات قهرمانی کشور به نمایش گذاشته‌اند، اکنون نتیجه تلاش خود را با دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم ملی گرفته‌اند.

هندبالیست‌های نونهال و نوجوان استان در طول سال‌های اخیر همواره با برنامه‌ریزی‌های منظم هیأت هندبال استان موفق شده‌اند در پیکارهای قهرمانی کشور عناوین خوبی را از خود بر جای گذاشته و موفق شده‌اند عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را در مسابقات قهرمانی کشور برای استان به ارمغان آورند.

سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه بدون شک می‌تواند ضمن معرفی و شناسایی استعدادها، روند موفقیت‌آمیزی، رشد و شکوفایی آن‌ها را در پی داشته باشد.

رئیس هیأت هندبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت 6 هندبالیست استان به اردوی تیم ملی نونهالان کشور اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی هندبال نونهالان کشور در حالی فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که در این نام 6 هندبالیست استان به چشم می‌خورد.

رضا گروسی افزود: هندبالیست‌های استان در طول سال‌های اخیر در رده‌های سنی پایه با برنامه‌ریزی منظم مسؤولان هیأت هندبال رشد و پیشرفت قابل توجهی از خود بر جای گذاشته‌ و همواره به اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی نونهالان٬ نوجوانان و جوانان دعوت شده‌اند.

وی عنوان کرد: سعید علی‌اکبری٬ پویا صوفی‌زاده٬ رضا نصیری٬ محمد جعفری٬ امیرعباس رحیمی و عارف رفعت‌نیا از جمله هندبالیست‌های قزوینی تیم ملی هستند که در اردی تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیأت هندبال استان قزوین مطرح کرد: اردوی منتخبان هندبال نونهالان کشور از 21 اسفند ماه سال جاری به مدت چهار روز به میزبانی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

گروسی اظهار امیدواری کرد که هندبالیست‌های نونهال استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بتوانند عملکرد خوب و قابل توجهی را از خود بر جای بگذارند و رفته‌رفته نظر و اعتماد کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کنند.

گفتنی است، تیم هندبال نونهالان استان سال گذشته در جریان مسابقات قهرمانی نونهالان کشور عنوان سومی را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار