دیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: مادران و همسران شهدا با الهام از ائمه معصومین و حضرت زینب(س) الگوی عملی در صبوری و ایستادگی محسوب می شوند.
کد خبر: ۵۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 04 March 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، به مناسبت وفات حضرت ام البنین فاطمه زهرا(س) و نیز گرامیداشت یاد همسران و مادران شهدا، مراسمی با حضور داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در مکان زیارتی چهار انبیا برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل در این مراسم با تسلیت ایام وفات دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: سیره عملی فاطمه زهرا(س) الگوی همه مادران وهمسران شهید است و با الهام از این بانوی گرامی صبر و استقامت شما خانواده شهدا سرآمد بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست و امروز تکریم و تجلیل از شهداء و خانواده آنان یک راهبرد اساسی برای تداوم انقلاب است و همه وظیفه داریم به آن عمل کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: انقلاب ما برگرفته از عاشورای حسینی و رسالت زینبی بود و رویش بانوانی چون مادران شهید الهام گرفته از نهضت حسینی است.

وی اضافه کرد: شما مادران شهید با تربیت فرزندانی مومن و انقلابی دین خود را به نظام اسلامی ادا کردید و با صبوری و استقامت در دوران پس از شهادت فرزندان خود الگویی عملی را در جامعه به یادگار گذاشته اید که تحسین همگان را برانگیخته است.

حجت الاسلام عادل بیان کرد: وظیفه امروز همه ما دفاع از آرمان های شهداء و صیانت از جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلابی است و با حفظ حجاب و عفاف باید در این راستا هم گام برداریم.

در ادامه این مراسم مجتبی روشن‌روان رئیس سازمان بسیج مداحان کشور به مداحی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار