مسئول ستاد اعتکاف استان قزوین مهلت آغاز ثبت نام در مراسم اعتکاف امسال را از 20 اسفند اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 03 March 2018

حجت الاسلام موسی صفی خانی، مسئول ستاد اعتکاف قزوین در گفت و گو با تابناک قزوین با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان اعتکاف مساجد قزوین از 20 اسفند آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند به سامانه ثبت نام اعتکاف قزوین به نشانی etekaf-qazvin.ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه بصورت آنلاین، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
حجت الاسلام صفی خانی بیان کرد: 8 مسجد در قزوین جهت برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده که مسجدالنبی «ص»، ویژه برادران معتکف و مساجد امام خمینی(ره)، جامع، غدیر، موسی ابن جعفر(ع)، محمد رسول‌الله(ص) سنجیده و مسلم‌ابن عقیل، ویژه خواهران معتکف پیش بینی شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین عنوان کرد: مراسم معنوی اعتکاف ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه سال 97 (۱۳ الی ۱۵ رجب المرجب) برگزار خواهد شد و به جهت همزمانی با ایام عید نوروز میزان استقبال از آیین اعتکاف قابل پیش‌بینی نیست و البته ستاد اعتکاف در هر صورت، آمادگی لازم برای میزبانی از معتکفین را دارد.
مسئول ستاد اعتکاف قزوین خاطرنشان کرد: در برخی مناطق روستایی و توابع شهرستان قزوین، مانند آقابابا، محمودآباد علم خانی، کوهین، نظام آباد و همچنین اقبالیه نیز شاهد برگزاری این مراسم معنوی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رجبعلی احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
سلام علیکم باتوجه به تجربه سالهای گذشته تقاضا می شود تفکیک گروه سنی در شبستانها انجام پذیرد
علی آذین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
سلام . خوب بود با تشکر از مسعولین محترم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار