امام جمعه محمودآباد با اشاره ممانعت شرکتهای هواپیمایی آلمان از سوختگیری هواپیمای حامل وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بدعهدی طرف‌های غربی در برابر ملت ایران پایان ندارد.
کد خبر: ۵۷۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 02 March 2018

به گزارش تابناک قزوین حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: کشورهای اروپایی در برابر ملت ایران هم‌پیمان شده اند.
وی افزود: دولت های غربی علاوه بر بد عهدی و تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ملت ایران، بدعهدی های خود را ادامه می دهد که در اخرین نمونه آن می توان به ممانعت شرکتهای هواپیمایی آلمان از سوختگیری هواپیمای حامل وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.
حجت الاسلام رشوندی با اشاره به ایام پایان سال تاکید کرد: مردم در خریدهای پایان سال مراقب باشند اسراف نکنند و تنها به خرید آنچه که مورد نیازشان است بسنده کنند.
وی همچنین با بیان اینکه در روزهای پایانی سال به فکر مردمی که وضعیت مالی خوبی ندارند باید باشیم اضافه کرد: عزیزانی که وضعیت مالی خوبی دارند توجه به مستضعفان و نیازمندان را فراموش نکنند و کسبه هم خدا را در فروش اجناسشان در نظر بگیرند.
امام جمعه محمودآباد ادامه داد: ورزش نقش مهمی در نشاط جوانان و جلوگیری از انحرافات دارد و باید در شهر جدی گرفته شود.
وی در پایان یادآور شد: در فعالیت های ورزشی نباید شاهد اختلاط باشیم بلکه فعالیت های ورزشی باید سلامت روحی و فرهنگی جوان را هم ارتقاء ببخشد.

برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار