طی 9 ماهه سال جاری در قزوین؛
طی 9 ماهه سال جاری میزان صدقات جمع آوری شده در شهرستان قزوین به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 27 February 2018

مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با تقدیر از فعالیت های انجام شده بیان کرد: رشد صدقات نشان از تلاش همکاران دارد بنابراین ضرورت دارد از ظرفیت های موجود استفاده بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: طی 9 ماهه سال جاری میزان صدقات جمع آوری شده در شهرستان قزوین به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: خدمت به بهترین خلق خدا توفیق می خواهد کاری که ما در کمیته امداد انجام می دهیم، توفیق الهی می خواهد بنابراین باید اخلاص و عمل را رعایت کنیم.

وی عنوان کرد: اگرچه ارائه کمک های مالی و ارتقای معیشت مددجویان در بازه زمانی کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار کمیته امداد امام (ره) است ولی این رویکردها همگی با برجستگی کار فرهنگی دنبال می شود چراکه حمایت های فرهنگی یک اصل اساسی است.

در ادامه رئیس اداره کمیته امداد شهر قزوین گفت: در مجموعه شهر قزوین چهار هزار و 728 خانوار معیشت بگیر داریم که هفت هزار و 879 حامی در ارتباط با این نهاد حمایت از 625 یتیم را بر عهده دارند.

علی اصغر کشاورز یادآورشد: تلاش کمیته امداد بر ارتقای سطح زندگی مددجویان از طریق اقدامات اثرگذار و توانمندسازی مددجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار