شما نیز دعوتید؛
مراسم رونمایی از کتاب«یادت باشد» با حضور همسر شهید «مصطفی صدرزاده» فرمانده دلاور فاطمیون در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 27 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، بعد از دو سال پیگیری و ممارست جدی پروژه اولین کتاب شهید مدافع حرم استان قزوین به روایت همسر به سرانجام رسید.

کتاب «یادت باشد» به بیان خاطرات شهید دانشجوی مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» با روایتی کاملاً عاشقانه، متفاوت در قالب داستانی از زندگی مشترک این شهید بزرگوار به روایت همسر شهید می‌پردازد.

مراسم رونمایی از این کتاب همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، روز شنبه دوازدهم اسفندماه از ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور همسر شهید «مصطفی صدرزاده» فرمانده دلاور فاطمیون در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

این کتاب در ابعاد 13 در 18 و در 378 صفحه به همت نویسنده جوان و خلاق «محمدرسول ملاحسنی» و با فعالیت جمعی از فعالان و خادمان شهدا به نگارش درآمده و توسط انتشارات «فحوای دانش» به چاپ رسیده است.

در این کتاب که بیانگر سبک زندگی شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم است، برخی تصاویر دیده نشده از شهید در بخش پایانی تقدیم خوانندگان شده است.

همچنین مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «یادت باشد» با جوایزی چون پنج کمک‌هزینه کربلای معلی، پنج کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس و پنج ربع سکه بهار آزادی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت خرید کتاب می‌توانند شماره یک را به سر شناسه 6600028682 ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، «حميد سياهکالي مرادی‌» از پاسداران تیپ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) در سال ۱۳۶۸ در قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره کارشناسی در رشته حسابداری درس خواند.

شهید حمید سیاهکالی مرادی را می‌توان شهید پاییزی مدافعان حرم معرفی کرد چرا که در پاییز سال 1389 عازم سفر کربلا شد؛ در پاییز سال 91 عقد؛ در پاییز سال 92 ازدواج کرد و سرانجام در چهارم آذرماه سال 1394 در سن 26 سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید. مزار این شهید در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار