در شرایطی که نماینده ولی فقیه در استان قزوین از شکل گیری پروژه زمین خواری هفت سنگان هشدار داده بود اما هر چه زمان می گذرد نام پروژه های جدیدی در زمین خواری به گوش می رسد.
کد خبر: ۵۷۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 24 February 2018

به گزارش تابناک قزوین، با گذشت زمان و مشاهدات پرونده های زمین خواری متعدد در استان قزوین هر بار ، نام یک پروژه زمین خواری جدیددر قزوین به گوش می رسد که گویا در همه این پروژه ها نیز دست هایی از دستگاه و سازمانهای دولتی در میان است.
حجم این پروژه ها به قدری است که گویا از این پس باید نام قزوین خواری را بر روی آن گذاشت و دیگر زمین جوابگوی مطامع برخی ها نیست .
پایگاه خبری قزوین خبر این بار از پروژه جدید زمین خواری به نام کامرانیه نام برده و گویا قرار است پس از زمین خواری در هفت سنگان، نجف آباد و باراجین این بار شاهد تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین به صورت غیر قانونی و زمین خواری در آن با عنوان کامرانیه باشیم.
در حالی که مسئولین ارشد کشور و استان بارها تغییر کاربری باغستان های سنتی قزوین را ممنوع اعلام کرده اند اما گویا شهرداری در سکوت و در آرامش به دنبال تغییر کاربری اموال مردم است .
در پرونده ای جدید، باغستان های سنتی قزوین در محدوده نسیم شمال و پشت دانشگاه علوم پزشکی با وسعت بیش از 27 تا 30 هکتار به صورت کاملا غیر قانونی تغییر کاربری داده شده و در اقدامی عجیبتر گویا مصوبه کمیسیون ماده 5 را نیز کسب کرده است.
این در حالی است که این مصوبه باید در شورای عالیی معماری و شهرسازی به تایید برسد اما بدون کسب این تایید، زمین ها در حال فروش بوده و اقدامی کاملا غیر قانونی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار