پنجمین نمایشگاه گل و گیاه و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در قزوین گشایش یافت.
کد خبر: ۵۶۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 20 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با مشارکت بیش از ۹۰ تولید کننده و فعال در حوزه های گل وگیاه، گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و نیز صنایع دستی با گیاهان برپا شده است.

انوع بذر گیاهان، عرقیات سنتی، داروهای گیاهی و گیاهان داروی، گلدان و ظروف سفالی، میناکاری، هنرهای دستی مناطق مختلف قزوین از جمله الموت، نهال و قلمه، گلدان و صنایع دستی مرتبط با گل و گیاه، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

نمایشگاه گل و گیاه تا سوم اسفند ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپاست.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در مراسم افتتاح به خبرنگار مهر اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه می تواند ضمن ایجاد بستر مناسب برای خرید گل و گیاهان زینتی با قیمت مناسب برای شهروندان زمینه آشنایی آنها با فعالان این صنعت را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین تصریح کرد:ایجاد ارتباط تولیدکننده و مصرف کنندگان، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان گل و گیاه و گیاهان دارویی، معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی و گل و گیاه، آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ و آداب و سنن مناطق استان های مشارکت کننده و ایجاد فضایی فرحبخش برای شهروندان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در قزوین است.

طاهرخانی افزود: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ درمحل دائمی نمایشگاهای بین المللی استان قزوین واقع دربلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار