مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی قشر‌های مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 20 February 2018

به گزارش تابناک قزوین در این پیام که نسخه ای از آن شامگاه دوشنبه برای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین ارسال شده، آمده است:
حماسه و پایمردی مردم فهیم و هوشمند استان قزوین و شرکت اقشار و طبقات مختلف در همراهی با مردمان ایران زمین در پاسداشت از میراث مقدس به جای مانده امام راحل و پاسخگویی به مقتدای خود مقام معظم رهبری که موجب یاس و سرگشتگی استکبار زبون گردید، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات استان در دفاع ازانقلاب اسلامی افزود.
در بخش بعدی این پیام آمده است: بدینوسیله مجمع نمایندگان استان پیشانی شکر این عظمت بی بدیل و وحدت بی نظیر را بر درگاه خداوند بی همتا ساییده و بر روح بلند و قدم‌های استوار آحاد مردم استان در ایمان به نظام اسلامی و ایران مقتدر بوسه قدردانی و خدمت گزاری زده و از درگاه خداوند آرزوی موفقیت،سلامت،سربلندی و پایداری در عقیده، ایمان رابرای همگان مسئلت می‌نماییم.
در قسمت پایانی این پیام نیز آورده شده است: به پاس این همت الهی و حضور همیشگی نیز انتظار دارد مجموع قوا بویژه دولت مردان و عوامل اجرایی در گشایش سختی‌ها و چالش‌های فراروی ملت علی الخصوص مشکلات رفاهی و ایجاد اشتغال برای جوانان غیرتمند این مرزو بوم از هیچ کوششی دریغ نورزند.
استان قزوین در مجلس شورای اسلامی دارای چهار نماینده است.
سیده حمیده زرآبادی و داوود محمدی نمایندگان مردم قزوین،آبیک و البرز، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان و روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار