مردم نقاط مختلف استان قزوین دوشنبه شب با پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.
کد خبر: ۵۶۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 20 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر معلم کلایه از توابع الموت قزوین، پیکر دو شهید گمنام در شهر ضیاء آباد شهرستان تاکستان و پیکر دو شهید گمنام دیگر در شهرستان آبیک با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف برگزار شد
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ویکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در یکی از این مراسم گفت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ادامه راه آنان مهمترین انتظاری است که شهدا از ما دارند.
سرهنگ مهدی طاهرخانی افزود: تاکید بر ولایتمداری نقطه مشترک همه وصیت نامه های شهداست که باید در این راه استوار تر از گذشته گام برداریم.
وی اظهار کرد: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم و نباید از راه شهدا و آرمان های آنان فاصله بگیریم.
پیکر دوشهید گمنام صبح روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در پارک شهر معلم کلایه ،پیکر دو شهید در شهر ضیاء آباد تاکستان و پیکر دو شهید دیگر نیز در پادگان هوانیروز آمادگاه شهرستان آبیک تشییع و به خاک سپرده می شود.
شهدای گمنام مهمان در استان قزوین در سن های 17،18،20،24،26و28ساله ودر عملیات های ولفجر هشت ،ام الرصاص ،کربلای 4،ایذایی و تک دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
استان قزوین در دروان دفداع مقدس سه هزار شهید دوران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار