رئیس پلیس راه استان قزوین:
رئیس پلس راه استان قزوین گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین باز است و هیچ مسیری مسدود نیست و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۵۶۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 17 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین سرهنگ نصرالله بیگلری دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در برخی سایتها و رسانه ها اعلام شده که محورهای کوهین و جاده رشت مسدود شده که این خبر صحت ندارد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر هیچ مسیری در استان مسدود نشده و تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر علیرغم بارش برف و باران در استان مسیر جاده قدیم قزوین به رشت و محور کوهین باز است و هیچ مشکلی در تردد نداریم.

وی اضافه کرد: باند شمالی محور اتوبان قزوین به رشت هم باز است و در مسیر برگشت از قزوین به رشت به دلیل نصب عرشه پل راه آهن قزوین به رشت این مسیر در محدوده ۵۵ کیلومتری چند روزی است که بسته شده که برای عملیات فنی است.

سرهنگ بیگلری یادآورشد: با توجه به بارشهایی که در استان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان را دارند درخواست می شود ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی از خودوری جلویی با احتیاط حرکت کنند.

وی بیان کرد: همراه داشتن لباس گرم و آذوقه به میزان کافی و اطمینان از پر بودن باک خودرو و داشتن زنجیر چرخ هم به رانندگان محورهای استان قزوین توصیه می شود.

سرهنگ بیگلری اظهارداشت: خوشبختانه در روزهای اخیر هیچ حادثه ای در جاده های استان قزوین رخ نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار