استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: قاریانی که با تلاوت زیبای خود در مخاطب تاثیرگذارند بهترین مروجان و اشاعه دهندگان کلام الهی در جامعه هستند و باید جایگاه ویژه ای در میان مردم داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 17 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین عصر شنبه در دیدار با قاریان منتخب نوجوان استان قزوین گفت: هر کس با قرآن مانوس شده لطف الهی شامل حال وی بوده و باید خدا را از این بابت شکرگزار باشد.

وی اضافه کرد: انس با قرآن بزرگترین سرمایه هر انسانی است که باید از آن صیانت کند و قاریان بدانند در اشاعه فرهنگ قرآنی نقش بی بدیلی دارند.

استاندار قزوین تصریح کرد: قرآن کلام زیبای خداست و اگر بخواهیم آن را به دیگران منتقل کنیم حتما باید با بهترین و زیباترین شیوه و صوت باشد.

زاهدی یادآورشد: ظرف و مظروف باید هماهنگ باشد و چون محتوای قرآن زیباست باید درست و زیبا هم تلاوت شود تا تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد.

وی گفت: قاریان قرآن توجه کنند که فقط تلاوت را برای خودشان انجام نمی دهند بلکه اشاعه دهنده کلام الهی در جامعه هستند و هر چقدر در تلاوت ابتکار و خلاقیت و زیبایی نشان دهند به همان میزان در جلب مخاطب و گرایش دیگران به این کتاب الهی موثرند.

زاهدی اظهارداشت: اشتیاق شما نوجوانان به قرآن و تلاوت زیبای آن در ما نیز انگیزه بیشتری ایجاد می کند و این تلاوت های زیبا روح و جسم انسان را متحول می کند که ارزشمند است.

وی از تلاش مشاور امور قرآنی حوزه استاندار، مسئول موسسه مدینه الرسول و مربیان قرآنی نوجوانان استان تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار