رییس حوزه هنری قزوین گفت: نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور جمعی از هنردوستان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 17 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، علی هوشمند افزود: در این نمایشگاه 44 اثر نقاشی، طراحی و خوشنویسی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در بخش نقاشی این نمایشگاه 28 تابلو از آثار داریوش حقایقی با تکنیک رنگ روغن و اکرولیک ارائه شده است که تاثیر پذیری از جنبش سقاخانه ای ایران، بهره گیری از عناصر سنتی، زیارتگاه ها و اماکن مقدس بر مبنای هنر معاصر و مدرن از مهمترین ویژگی های آن می توان برشمرد.
هوشمند ادامه داد: در این نمایشگاه هشت تابلوی طراحی آثار عبدالرسول شریفی با تکنیک خودکار، برگرفته از از قصه ای به نام آل که در منطقه کهگیلویه و بویر احمد رایج است با رویکرد پست مدرن و الهام از داستان ها و متل های رایج بومی و محلی منطقه کهکیلویه و بویر احمد خلق و ارائه شده است.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین هشت تابلو از آثار خوشنویسی استادان سید علی نقی کرامت و سید مسلم خادمی با موضوع آیات و روایات در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
رییس حوزه هنری قزوین یادآور شد: این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان تا چهارم اسفندماه همه روزه از ساعت 9 تا 11 و 16 تا 20 در نگارخانه مهر روبروی بوستان ملت دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار