عضو شورای شهر قزوین پل امام رضا (ع) را باعث آسیب وارد شدن با باغستان سنتی دانست.
کد خبر: ۵۶۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 14 February 2018

به گزارش تابناک قزوین، دکتر سیده منیره قوامی در هشتمین نشست بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری در خصوص احداث پل امام رضا (ع) اظهار کرد: شرایط پل امام رضا (ع) کاملا مشخص و طرح نهایی آن نیز دیده شده است پس می توان در رابطه با آن تصمیم درست گرفت.
وی افزود: مشاورانی که در احداث این پل نقش داشته اند بر اشتباه بودن این پل واقف بودند اما چون شهرداری خواستار احداث این پل بوده است این پل را طراحی کرده اند.
قوامی تاکید کرد: يكي از توجيهات احداث پل امام رضا (ع) اين است كه براي جلوگيري از تخريب باغان سنتي مجبور بوده اند كه در اين محل پل احداث كنند كه نقش كمربندي را ايفا كند. اما در حال حاضر هم با ادامه طرح، مقدار زيادي از باغات تخريب ميشود.
این عضو شورای شهر بیان کرد: يك راه عملي برای احداث این پل اين بوده است كه كمربندي را در پشت باغات ايجاد كنند كه در اين صورت شايد هزينه به يك دهم كاهش مي یافت و يك كمربندي به معناي واقعي را شاهد بودیم.
وی در خصوص بودجه پیشنهادی مرکز علمی کاربردی شهرداری گفت: باتوجه به اینکه اکثر دانشگاه ها با کمبود دانشجو مواجه هستند و در آستانه تعطیلی به سر میبرند، دانشگاه علمی کاربردی شهرداری رشد داشته است و به احتمال زیاد این روند ادامه دار خواهد بود. شهرداری باید از این دانشگاه حمایت کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرتضی زهرائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
لطفا از دانشگاه هایی حمایت کنید که بار علمی داشته باشد نه اینکه به ضرب تقلب در انتحانات فقط به فکر مدرک گرفتن در این گونه دانشگاه ها هستند و در مورد پل های قزوين نیز انتقاد ها به شورای شهر و شهر داری زیاد است که برای اینکه قزوین از قفل شدن شهری در بیاید باید هرچه زودتر فکر عاجل در این مورد کرد از جمله ایجاد پل ها و زیر گذر های فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
لطفا درمورد شاهکار پل سازی ،یعنی پل ندری هم بگین که گندزده به زندگی و....ما ساکنین منطقه
مسولین هم که از ترس ازدست دادن میزشون عرضه اظهارنظرندارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار