طرح حامیان بهشتی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان آبیک اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 13 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، دوستعلی حیدری رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(س) شهرستان آبیک با حضور در دفتر وحدت مهدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار، مهدی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند، گفت: امروز آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است را مدیون ایثارگری‌های و رشادت‌های این قشر معظم جامعه هستیم به همین دلیل باید قدردان آنها باشیم.
این مسوول با بیان اینکه اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف بنیاد است، افزود: این فرهنگ باید بین قشرهای مختلف مردم از جمله مددجویان کمیته امداد ترویج یابد تا بیشتر مشکلات آنها برطرف گردد.
وی بر همکاری بنیاد با کمیته امداد در اجرای طرح حامیان بهشتی اعلام آمادگی کرد و گفت: در دیدارهایی که مسوولان این نهاد با خانواده‌های شهدا دارند می‌توانیم در اجرای این طرح گام‌های بسزایی را برداریم.
در ادامه جلسه، حیدری با بیان اینکه همه مسوولان خدمتگزاران جامعه ایثارگران هستند، گفت: هر خدمتی که در حد امکانات ما باشد از ارایه‌ی آن به این قشر معظم جامعه دریغ نخواهیم کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح حامیان بهشتی گفت: در این طرح هر شهید حامی یک یتیم می‌شود که با تحقق این مهم می‌توانیم از کمک‌های مالی و معنوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران بهره ببریم.
حیدری افزود: حفظ و ارتقای عزت و کرامت انسانی خانواده‌های ایثارگران و نیازمندان و استفاده از ظرفیت‌های هر دو نهاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انفاق از دیگر اهداف اجرای طرح حامیان بهشتی می‌باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار