مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین از توجه به اشتغال‌زایی، آموزش و مشارکت‌های مدنی به‌عنوان سه اولویت دفتر روستایی استانداری در دوره جدید نام برد.
کد خبر: ۵۶۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 12 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، اکرم نجفی در مراسم معارفه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در مدیریت روستایی زمان آن رسیده تا در برخی برنامه‌ها بازنگری کنیم.

وی اضافه کرد: باید در سطوح ملی و استانی در برخی امور و برنامه‌ریزی‌ها و نیز تصمیم‌گیری‌ها تجدیدنظر و بازنگری شود و با اصلاح موارد لازم به نتایج بهتری دست‌یابیم.

نجفی تصریح کرد: تغییرات و بازنگری خود را در سه محور اساسی شامل اشتغال و تقویت بینه اقتصادی روستاها، آموزش روستاییان و افزایش مشارکت مردم بنا نهادیم.

مدیرکل جدید دفتر روستایی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: پس از ۱۵ سال برای رسیدن به نتایج بهتر، نیازمند اصلاح برخی امور، بازنگری در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها هستیم تا توسعه روستایی محقق شود.

وی گفت: از کسب‌وکارهای نوپا در روستاها با جدیت حمایت خواهیم کرد تا توسعه روستا در بخش‌های مختلف محقق شود.

نجفی اضافه کرد: همچنین مصمم هستیم از استارت تاپها نیز حمایت کنیم و با پیوند تجارب گذشته و دانش روز گامی مناسب در مسیر توسعه روستا برداریم.

در ادامه کریم حبیبی انبوهی مدیرکل سابق روستایی استانداری قزوین گفت: در سال ۹۴ نقطه عطفی در تاریخ روستاهای استان شکل گرفت و با شعار یک مساوی ۱۲ کارهای انجام شده در یک سال معادل ۱۲ سال قبل بود.

حبیبی انبوهی تصریح کرد: هرچند در توسعه روستایی کارهای زیادی صورت گرفت اما باید بپذیریم توسعه همه‌جانبه روستاها مستلزم یک سری الزامات است که باید تأمین شود.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد هنوز برای برخی از مدیران ما توسعه روستایی دغدغه نیست و ما نیز هرچقدر فریاد زدیم متأسفانه کمتر نتیجه گرفتیم.

مدیرکل سابق دفتر روستایی استانداری قزوین یادآور شد: اگر توسعه علمی روستا جدی گرفته شود می‌توانیم شاهد توسعه روستایی کشور باشیم و این کار مستلزم همکاری همه‌جانبه مسئولان سایر بخش‌ها و مشارکت خود روستاییان است.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه بانوی شایسته‌ای به این مسئولیت رسیده آمادگی دارم تجارب ۳۵ ساله خود را هر جا که لازم باشد در اختیار مدیریت جدید قرار دهم تا کارهای صورت گرفته در روستاها به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار