مدیرکل دامپزشکی قزوین:
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: ارائه خدمات بهداشتی امروز یکی از مهم‌ترین وظایف دامپزشکی بوده و شاید مهم‌ترین گلوگاه بهداشتی در ارتباط با فرآورده‌های خام دامی، نظارت بهداشتی و بازرسی کشتارگاهی است.
کد خبر: ۵۶۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مدیرکل و جمعی از مسؤولان اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین با حضور در کشتارگاه صنعتی دام بویین‌زهرا از زحمات حامد بابایی‌صالح سرپرست کادر بهداشتی کشتارگاه تقدیر کردند.

سیدبهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی امروز یکی از مهم‌ترین وظایف دامپزشکی بوده و شاید مهم‌ترین گلوگاه بهداشتی در ارتباط با فرآورده‌های خام دامی، نظارت بهداشتی و بازرسی کشتارگاهی است.

وی افزود: قطع به یقین یکی از مصادیق صیانت از حقوق شهروندی، تضمین سلامت محصولات دامی است و در بیش از یک سال که از زمان حضور بابایی‌صالح سرپرست کادر بهداشتی در کشتارگاه می‌گذرد، نواقص بسیاری رفع و شاهد ارتقای نظارت‌ها در این کشتارگاه بوده‌ایم.

گفتنی است، استان قزوین دارای سه کشتارگاه صنعتی بوده که در حال حاضر علاوه بر تأمین گوشت استان، مقداری از گوشت سایر استان‌های همجوار را هم تأمین کرده و تحت نظارت همکاران بخش دولتی و خصوصی در حال ارائه خدمات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار