سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تاکستان خبر داد
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: در یک برنامه هماهنگ و منسجم با حضور کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست تاکستان، 19 مرکز عرضه پرندگان زینتی در این شهرستان پایش شد.
کد خبر: ۵۶۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 12 February 2018

به گزارش تابناک قزوین  سیاوش غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای اجرای قانون شکار و صید و جلوگیری از خرید و فروش غیرمجاز پرندگان وحشی و نظارت بر وضعیت بهداشتی و کنترل انتقال بیماری بین پرندگان زینتی و اهلی با پرندگان وحشی، کارشناسان و مأموران اجرایی شهرستان تاکستان نسبت به شناسایی و بازدید از مراکز عرضه پرندگان زینتی در شهر تاکستان اقدام کردند.

وی افزود: در بهمن ماه جاری از 19 واحد عرضه و فروش پرندگان زینتی فعال در شهر تاکستان بازدید و وضعیت فعالیت آن‌ها و مسائل مربوط به ورود و خروج گونه‌ها و وضعیت بهداشتی و تغذیه گونه‌های موجود بررسی و تذکرات لازم به مسؤولان واحدها داده شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش و نگهداری گونه‌های وحشی موضوع را بلافاصله به نزدیک‌ترین واحد محیط زیست اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار