استاندار قزوین عنوان کرد
استاندار قزوین گفت: حجم اعتبارات عمرانی دهیاری‌ها از 10 میلیارد تومان در سال 92 به 104 میلیارد تومان یعنی بیش از 10 برابر در سال جاری افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۶۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور آیت‌الله محمدی‌تاکندی نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد امام حسین(ع) روستای نظام آباد از توابع بخش مرکزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: قبل از نهضت مشروطیت مقابله و مبارزه با استبداد و نظام دیکتاتوری آغاز شده بود اما چون متکی به مردم نبود و نتوانستند مردم را همراه کنند بنابراین به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اعلام حکومت نظامی و روز 21 بهمن ماه سال 57 از سوی دولت بختیار افزود: امام مردی الهی بود که با تکیه بر مردم توانست حکومت نظامی را لغو و آمدن مردم به خیابان‌ها، نظام شاهنشاهی را ساقط کند.

استاندار قزوین ادامه داد: از سال 41 امام ابتدا از بعد ارشادی به نصیحت شاه و دولتمردان پرداخت اما در گذر زمان کار حکومت به جایی رسید که دیگر اصلاح‌ناپذیر بود.

زاهدی گفت: در قبل از انقلاب مردم سختی‌ها و فشارهای بسیاری را متحمل شدند به‌گونه‌ای که در زمان کشف حجاب وضعیت طوری بود که زنان و مادران ما گاهی تا سه ماه به دلیل حفظ حجاب از خانه‌های خود بیرون نمی‌آمدند.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب 80 هزار مستشار نظامی آمریکا در کشور حضور داشتند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کردند اما امروز باوجود مشکلاتی که وجود دارد مردم خود تصمیم‌گیرنده اصلی بوده و باصطلاح آقای خودشان هستند.

استاندار قزوین تصریح کرد: 22 بهمن مهم‌ترین مقطع تاریخی کشور است که با تکیه بر رهبری امام راحل(ره)، ایمان مردم و وحدت و مشارکت همه اقشار و طبقات مختلف اجتماعی محقق شد.

زاهدی با اشاره به شرایط فعلی دولت بیان کرد: امروز در جامعه با کاستی‌ها و مشکلاتی مواجه هستیم و اقتصاد کشور متکی به نفت است و این محصول استراتژیک به یک کالای سیاسی تبدیل شده و ‌قدرت‌های بزرگ با قیمت آن بازی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر دولت به حوزه روستایی توجه ویژه‌ای داشته است به‌گونه‌ای که حجم اعتبارات عمرانی دهیاری‌ها از 10 میلیارد تومان در سال 92 به 104 میلیارد تومان یعنی بیش از 10 برابر در سال جاری افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار