مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از بازدید ۱۱ نمایندگان حوزه پسماند کشور ژاپن از سایت پسماند محمدآباد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 12 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ۱۱ نفر از نمایندگان حوزه پسماند کشور ژاپن روز دوشنبه به همراه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا وکارشناسان اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین از سایت پسماند عادی و صنعتی محمدآباد بازدید کردند.

سیاوش شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمع آوری پسماندهای کل استان در یک مکان برای این هئیت ژاپنی قابل توجه بود.

شمسی پور گفت: این تیم ژاپنی که متشکل از مسئولین وزارت محیط زیست ژاپن و صاحبان سایت پسماند کشور ژاپن بودند جمع آوری پسماندهای اکثر شهرداری ها در یک مکان را امری جالب دانستند و اظهار کردند که این عمل نشان از همکاری بسیار خوب و موفق دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در بخش سایت پسماند صنعتی جمع آوری و تفکیک و جداسازی پسماندهای مراکز درمانی و بی خطر کردن آن و کاربرد انواع تست ها شامل تست شیمیایی، ویال و گراف جهت بی خطر سازی برای این تیم ژاپنی کار بسیار بزرگی بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین همچنین افزود: این تیم در خصوص فنآوری پیرولیز اظهار بی اطلاعی کرده و برایشان یک نوآوری محسوب می شد و با توجه به این که دانش فنی ساخت آن کاملا ایرانی بود برای همکاری با سایت محمدآباد اعلام آمادگی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار