روزنامه ولایت:
شماره جدید روزنامه ولایت در مطلبی با تیتر 'از واکنش مدیران جایگاه های سوخت تا اعتراض شهروندان قزوینی' عدم استفاده از دستگاه های خودپرداز توسط جایگاه داران سوخت در قزوین طی روزهای گذشته را مورد بررسی قرار داده است.
کد خبر: ۵۶۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 10 February 2018

به گزارش تابناک قزوین مریم بهبهانی خبرنگار ولایت در توضیح این موضوع نوشته است: توقف دریافت وجه سوخت از طریق دستگاه توسط جایگاه‌های سوخت‌رسانی، مشکلات فزاینده ای را برای شهروندان فراهم کرده است. این تصمیم جایگاه داران که به طور همزمان در سطح کشور نیز اجرایی شد؛ پس از آن اتخاذ گردید که بانک مرکزی در راستای آنچه که مقابله با پدیده «پول شویی» خوانده می شود؛ مبالغ اخذ شده توسط دستگاه های پُز (pos) را پس از 24 ساعت به حساب دارندگان این دستگاه ها واریز کرد و این تصمیم، واکنش جایگاه داران را که باید 48 ساعت پس از دریافت سوخت از شرکت نفت، با این شرکت تصفیه حساب کنند، دچار چالش کرد.
خبرنگار ولایت در این مطالب به نقل از جایگاه داران سوخت نیز نوشته است از آنجایی که بانک مرکزی مبالغی که جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی از طریق دستگاه‌های pos دریافت می‌کنند را پس از گذشت 24 ساعت به حساب مدیران جایگاه‌ها بازمی‌گردانند؛ از این‌رو ناچار هستیم ارایه سوخت را در قبال دریافت وجه نقد محدود کنیم، اقدامی که سبب نارضایتی و اعتراض شهروندان شده است و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قزوین نیز تاکید می کند، اجبار به سوخت‌رسانی تنها در قبال وجه نقد خلاف قانون است.
مسعود شرفی در باره این اتفاق به خبرنگار ولایت می‌گوید: به تازگی بانک‌های عامل مبالغی را که مشتریان در قبال خرید سوخت از طریق دستگاه‌های پُز پرداخت می‌کنند پس از 24 ساعت به حساب مدیران جایگاه‌های سوخت واریز می‌کنند.
وی افزوده است: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در امر سوخت‌رسانی، برنامه اعتبار موقت 24 ساعته را پیاده‌سازی کرده‌اند.
کم خوابی؛ جدیدترین عامل آلزایمر عنوان مطلب دیگری از ولایت است که در آن تحقیقات جدید دانشمندان دانشگاه واشنگتن اشاره کرده است که الگوهای نامنظم خوابیدن در بزرگسالان سالم می‌تواند نشانه ابتلای زودرس به بیماری آلزایمر باشد.
برشی از کتاب از سقوط مشروطه تا کودتای سوم اسفند با تیتر 'زمینه‌چینی انگلیسی ها برای کودتا' به قلم حسین آبادیان و روایت سپهبد امیر احمدی از کودتای سوم اسفند 1299 با تیتر' آنچه در قزوین برای کودتا گذشت' از دیگر مطالب این روزنامه است.
روزنامه ولایت در صفحه ورزشی خود نیز به کسب مقام نخست رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور دختران توسط آرتینا برجسته از قزوین اشاره کرده است.
30 میلیارد ریال کلاهبرداری تلفنی در استان طی 9 ماه سال جاری و دستگیری جاعل کارت های عابر بانک حین کلاهبرداری در قزوین نیز از اخبار مهم صفحه حوادث این شماره روزنامه ولایت است.
تیتر اول این روزنامه نیز به سفر معاون امور مجلس رئیس جمهوری به قزوین اختصاص یافته و به نقل از حسینعلی امیری نوشته است بالاترین شأن مدیران نظام خدمتگزاری به مردم می باشد.
روزنامه ولایت به مدیر مسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه درقزوین منتشر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار