همزمان با افتتاح نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر قزوین، آثار تجسمی 10 هنرمند در نگارخانه یاقوت و 80 هنرمند در نگارخانه محصص به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 10 February 2018

به گزارش تابناک قزوین مدیر هنری جشنواره هنرهای تجسمی فجر در قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای نخستین بار طی سالهای اخیر در 25 استان کشور برگزار شده است.
مجید کاظمی افزود: این جشنواره در قزوین با به نمایش گذاشتن آثار 10تن از هنرمندان تجسمی به نام های مهری رحیم زاده، مهران مافی، سینا شیری و مهدی مرادپور در رشته عکاسی، مصطفی سلطانی در رشته نقاشی، علی نصیری در چیدمان، جمال بابایی و افراسیاب آقاجانی در رشته مجسمه سازی، مجتبی کاظم لو در رشته طراحی و مهدی یعقوبیان در رشته خوشنویسی تا 25 بهمن ماه در نگارخانه یاقوت ادامه دارد.
وی، تکریم استاد عباس گلکار را یکی دیگر از بخش های جشنواره هنرهای تجسمی فجر قزوین عنوان کرد و افزود: بخش دیگر این جشنواره نیز نمایشگاه نخبگان هنری قزوین با حضور80 هنرمند از انجمن هنرهای تجسمی،انجمن سینمای جوان و انجمن خوشنویسی در نگارخانه استاد محصص برپا شده است.
کاظمی از محمد مهدی چیت سازها، علیرضا محبی و علی کاظم لو به عنوان سه مشاور هنری جشنواره فجر قزوین یاد کرد و ادامه داد:هنرمندانی در این جشنواره شرکت کرده اند که طی چند سال گذشته مقام بین المللی و یا حضور بین المللی داشته اند.
وی همچنین گفت: در جشنواره کشوری هنرهای تجسمی فجر 2 تن از هنرمندان قزوینی به نام های محمد مهدی چیت ساز و مصطفی سلطانی حضور دارند.
اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار