به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار انجام شد؛
در مراسمی نمادین و با حضور استاندار 419 طرح دهیاری های استان قزوین به مناسبت دهه فجر در روستای چهل چشمه آبگرم به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 07 February 2018

به گزارش تابناک قزوین همزمان با دهه میارک فجر بیش از 419 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 40 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
از این تعداد طرح 176 پروژه در شهرستان قزوین، 101 پروژه در شهرستان تاکستان، 76 پروژه در شهرستان بویین زهرا، 22 پروژه در شهرستان آبیک، 25 پروژه در شهرستان البرز و 19 پروژه نیز در شهرستان آوج به بهره برداری می رسد.
از این طرح ها 158 پروژه مربوط به زیرسازی و آسفالت معابر، 127 پروژه مربوط به جدول گذاری معابر، 79 پروژه مربوط به بازگشائی معابر،اجرای دیوار حائل و اجرای سنگفرش،27 پروژه مخلوط ریزی و شن ریزی،17 پروژه خدمات روستایی شامل ساماندهی مزار، غسالخانه و احداث سرویس بهداشتی عمومی هشت پروژه فضای سبز و بوستان روستائی، فضای بازی روستائی و سه پروژه ساختمان آتش نشانی و ساختمان دهیاری می باشد.
در مجموع در طول سال جاری تاکنون 751 طرح با یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار توسط دهیاری های استان اجرا و به بهره برداری رسیده است که این رقم برای مدت مشابه سال قبل به ترتیب 730 پروژه با 910 میلیارد ریال بوده است.
از آغاز دولت یازدهم تاکنون به طور مجموع سه هزار و 66 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین اجرا و به بهره برداری رسیده اند.
استاندار قزوین در آیین بهره برداری از این طرح ها با تبریک دهه مبارک فجر،گفت: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد تغییر چهره روستاها و توسعه چشمگیر این مناطق بودیم.
زاهدی بیان کرد : توجه به توسعه روستایی از سیاست ها و اولویت های دولت تدبیر و امید در برنامه ششم توسعه است
عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی باید سرعت بگیرد،افزود: باید زندگی افراد در این مناطق را اقتصادی کنیم تا شاهد مهاجرت آنان به شهرها و خالی شدن روستاها از سکنه نباشیم.
استاندار قزوین همچنین در جریان سفر یکروزه خود به آوج از ناحیه صنعتی این شهرستان و یک واحد تولیدی در حوزه بسته بندی مواد غذایی که در مرحله نصب ماشین آلات است بازدید کرد.
همچنین در مراسمی با حضور استاندار قزوین شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آوج راه اندازی و فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد.
در جریان سفر استاندار قزوین همچنین در مراسمی نخستین نیروگاه تولید برق خانگی مددجویان کمیته امداد این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
استاندار قزوین در این سفر همچنین از طرح های اقامتگاهی-آبدرمانی در حال احداث توسط بخش خصوصی در شهر آبگرم بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات مربوط به تکمیل این طرح ها قرار گرفت.
همچنین با حضور استاندار قزوین طرح های آبیاری نوین در 350 هکتار از اراضی کشاورزی و تجمیع و یکپارچه سازی 750 هکتار از زمین های کشاورزی، کارگاه آموزش خیاطی کمیته امداد و دارالقران آبگرم در جریان سفر استاندار قزوین به آوج مورد بهره برداری قرار گرفته بودند
مریم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین دراین مراسم در سخنانی بیان داشت:نقش روستائیان در پیروزی و مراحل مختلف انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست
وی افزود: اجرای پروژه های عمرانی توسط دهیاریها درمقایسه با بسیاری از دستگاه های اجرایی،صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار