علی فرخزاد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب را می‌توان توسعه برق‌رسانی دانست، چراکه امروزه در تأمین و تولید برق با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستیم.
کد خبر: ۵۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 07 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ابعاد مختلفی ازجمله فرهنگی، مذهبی و اقتصادی داشت ودر واقع انقلاب ما همه‌جانبه بود، چراکه در آن دوران خواسته‌های مردم محقق نمی‌شد بنابراین انقلاب کردند تا به خواسته‌های خود برسند.

وی افزود: در دهه فجر پروژه‌های مختلفی افتتاح کردیم که یکی از آن‌ها پروژه برق‌رسانی بود؛ طبق آمار ارائه‌شده برق استان قزوین قبل از انقلاب 40 مگاوات بود درحالی‌که امروز در بخش‌های مختلف 750 مگاوات برق مصرف می‌کنیم که عموم آن در بخش صنعت و تولید است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد که اصحاب رسانه باید آن را به مردم معرفی کنند، کارهای زیادی در استان به‌ویژه در بخش روستاها صورت گرفته است که باید در خصوص این عملکردها اطلاع‌رسانی به‌درستی صورت بگیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مسئولین در تراز انقلاب اسلامی یادآور شد: مسئولین در تراز انقلاب باید از خود مردم باشند و با مردم زندگی کنند؛ درد مردم را بدانند و اگر برای خواسته‌های مردم نتوانند کاری انجام دهند حداقل صحبت‌های مردم را گوش کنند و رضایتمندی نسبی را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار