مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: فرهنگیان شرایط زندگی قبل از انقلاب را برای دانش آموزان تبیین کنند.
کد خبر: ۵۶۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 07 February 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان البرز، حجت السلام علی معبودی در سالن شهید مطهری در جمع فرهنگیان شهرستان البرز اظهار داشت : امروز اگر در دنیا در ابعاد سیاسی و علمی و فناوری، در ابعاد پزشکی و در اجرای عدالت اجتماعی، در دفاع و امنیت کشور رتبه ای پیدا کردیم به برکت انقلاب است.

وی افزود : در زمان پهلوی چهل درصد جمعیت شهری ما و شصت و پنج درصد جمعیت روستایی ما زیر خط فقر بودند در دوران پهلوی سی و پنج درصد مردم سوء تغذیه داشتند و این آمار هایی که بیان می شود آماری است که قبل از انقلاب بانگ جهانی منتشر کرده است.

حجت السلام معبودی بیان کرد: در دوران پهلوی بالاترین حقوق دریافتی برای کسانی که موقعیت مناسبی داشتند هزارتومن بود اما متخصصینی که از آمریکا و کشور های دیگر می آمدند هفت هزار تومن حقوق می گرفتند.

وی خطاب به فرهنگیان گفت: چرا فرهنگیان مسایل قبل از انقلاب را برای دانش آموزان نمی گویند و شما اگر مسایلی که قبل از انقلاب در کشور بود را بیان نکنید و روشنگری نکنید برای دانش آموزان در روز قیامت پاسخ گو شهدای خواهید بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود: قبل از انقلاب از کشورهای هند و بنگلادش و پاکستان پزشک وارد کشور می کردند قبل از انقلاب در سال ۱۳۵۷ آخر عمر پهلوی اقتصاد ایران یک اقتصاد بیمار بوده است تورم بالای ۱۶ درصد و بدهکاری هایی که به کشور های انگلستان و آمریکا داشتیم که شاه گذاشت و رفت.

این مسئول ادامه داد: در جشن ۲۵۰۰ ساله ایران که محمد رضا شاه در سال ۱۳۵۷ برگزار کرد هزینه این جشن بالغ بر سیصد هزار دلار بوده است در زمانی این جشن ها برگزار شد که مردم از گرسنگی هلاک می شدند. طبق آمار بانک جهانی در سال ۵۶ چهل شش درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی می کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بعد سیاسی ما قبل از انقلاب هیچ رتبه ای نداشتیم ولی در حال حاظر استقلال بی نظیری در دنیا داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار