به مناسبت دهه مبارک فجر طرح هادی روستای علنقیه از توابع تاکستان با ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 07 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان، حجت الاسلام رمضانی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قزوین، گونجی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن، سعید خدایاری مدیر بنیاد مسکن شهرستان تاکستان، اسماعیلی بخشدار مرکزی تاکستان و دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی طرح هادی روستای علنقیه افتتاح شد.

این طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ۴۸۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اجرا شده است.

در این طرح اجرای کانال و دیواره سنگی بطول۳۰۰ متر و همچنین۵۲۰۰ مترمربع سنگ فرش و۵۲۰۰ مترمربع آسفالت توسط بنیاد مسکن اجرا شده است.

عملیات زیرسازی و جدول گذاری معابر روستا نیز پس از امضاء تفاهم نامه مشارکت میان بنیاد مسکن و بخشداری توسط دهیاری روستا صورت گرفته است.

سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان در مراسم افتتاح این طرح گفت: با خدمات انجام شده از سوی دولت شاهد تغییر چهره روستاهای کشور هستیم که در این میان خدمات بنیاد مسکن قابل توجه است.

وی گفت: اجرای طرح هادی از کارهای ارزشمند بنیاد مسکن است که توانسته زمینه کاهش مهاجرت در روستاها را فراهم کند.

فرماندار تاکستان یادآورشد: مشارکت مردم روستا در اجرای طرح های عمرانی نیز از فعالیتهایی است که به توسعه و آبادانی مناطق کمک کرده و این روند باید تداوم یابد.

طاهرخانی تصریح کرد: اجرای طرح های هادی زمینه تامین زیبایی و بهداشت در روستاها را مهیا کرده و امیدواریم در سایر روستاها نیز عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار