رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از توقیف 8 دستگاه خودرو که به‌صورت کاروانی در محورهای مواصلاتی استان در حال حمل کالای قاچاق بودند، خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 05 February 2018

 

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ آرش مرادی اظهار کرد: مأموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه «قزوین- زنجان» در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا، به 8 دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: رانندگان خودروها (4 دستگاه پژو، 3 دستگاه سمند و یک دستگاه سواری پراید) با مشاهده مأموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت‌بالا متواری و بلافاصله واحد گشت به تعقیب خودرو پرداخته و با همکاری سایر واحدهای گشتی موفق به توقیف خودروها در عوارضی «قزوین – کرج» شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی مأموران از آن تعداد 2 هزار و 746 ثوب الیسه خارجی قاچاق و 390 بسته لوازم بهداشتی کشف و رانندگان خودروها دستگیر و به همراه کالای قاچاق به مقر پلیس انتقال داده شدند.

مرادی با اشاره به ارزش 800 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف‌شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار