کد خبر: ۵۵۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 27 January 2018
 این روزها و در میان ورزشکاران و به خصوص اهالی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از فوتبالیست گرفته تا داور و پیشکسوت و هوادار بیش از هر چیز سخن جانشینی و جایگزینی پرویز موسوی در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح است.

پس از این که زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن پرویز موسوی از هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد آن هم به دلخواه خودش به گوش رسید نامزدها و کاندیداهای زیادی برای این پست حساس ورزشی در استان گمانه‌زنی شد.

از اساتید دانشگاهی گرفته تا داوران فوتبال و سایرین برای این کرسی ورزشی مطرح شدند و البته همین افراد پی‌گیری‌هایی را از تهران تا استان برای به دست آوردن این جایگاه آغاز کردند.

سیاسیون چه خوابی برای فوتبال استان دیده‌اند؟

دست به دامن نمایندگان شدن یکی از این روش‌ها برای به دست آوردن این جایگاه بود که طبق شنیده‌ها بیش از همه به غلام‌رضا تاجگردون متوسل شدند تا بسا به واسطه ریاست تاجگردون بر کمیسیون بودجه و نیاز فدراسیونی‌ها به وی از این طریق جایگاه هیأت فوتبال استان را به دست آورند.

اما با توجه به مشکلاتی که هیأت فوتبال استان در سال‌های اخیر داشت و پرویز موسوی نمی‌توانست به دلایل مشغله‌ کاری آن چنان در هیأت حضور داشته باشد باید تمهیدی اندیشیده شود تا فرد جدید بدون دغدغه و فارغ از مشاغل دیگر در این سمت حساس به جوانان هم استانی خدمت کند.

اما این روزها از گوشه و کنار حرف‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این که برخی از سیاسیون در این زمینه دست به کار شده‌اند و به دنبال سیاسی کردن فوتبال استان با گزینش فرد مورد تأیید خود هستند که اگر چنین باشد باید فاتحه فوتبال استان را خواند.

دخالت برخی از مسؤولان سیاسی که حرف و حدیث‌های زیادی نسبت به گماردن خودشان هم در استان وجود دارد و لازم است در صورت صحت این موضوع دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا کنند.

دوای درد فوتبال استان از زبان جوانان

اما در همین خصوص به ورزشگاه تختی شهر یاسوج سری زدیم و با تعدادی از جوانان حاضر در ورزشگاه که از علاقه‌مندان فوتبال بودند مطالبی را جویا شدیم.

احمد پناهی که خود را از علاقه‌مندان دو آتشه استقلال معرفی می‌کرد و از ما خواست تا این عبارت را در موردش به کار بریم با اظهار تأسف از وضعیتی که در فوتبال استان شاهد هستیم اظهار کرد: بدترین وضعیت این است که تیمی در مسابقات کشوری نداریم و باید روزها به این استادیوم بیایم و ورزشگاه خالی را مشاهده کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد هیأت فوتبال استان گفت: به شخصه برای رئیس هیأت آقای پرویز موسوی احترام زیادی قائل هستم چرا که انسان با شخصیتی است اما چرا اجازه دادند که تیم فوتبال شهرداری و زاگرس منحل شوند.

این هوادار فوتبال در یاسوج گفت: این روزها شاهدیم که می‌خواهند رئیس جدید هیأت فوتبال استان را معرفی کنند که باید قبل از هر چیز فردی باشد که دلسوز فوتبال بوده و تمام وقت به فوتبال و جوانان خدمت کند.

پناهی افزود: نام افراد زیادی را برای هیأت فوتبال استان شنیده‌ایم که به نظر من اینها نمی‌توانند به فوتبال ما کمک کنند چرا که هر یک امتحان خود را در جاهای دیگر پس داده‌اند.

دوست احمد که جوانی 25 ساله است و روزها و هنگام بیکاری روی سکوهای خالی از تماشاگر ورزشگاه با دوستان خود مشغول صحبت است اظهار کرد: آن قدر به فوتبال علاقه داریم که با دیدن چمن خالی و حتی بدون بازی نیز راضی هستیم.

جعفر جریده افزود: به نظر من باید فکری دیگر برای فوتبال استان کرد و آدم‌هایی روی کار بیایند که علاوه بر تخصص در فوتبال دارای تعهد کاری هم باشند.

وی با بیان این که پرویز موسوی مدیر قبلی از لحاظ سلامت اخلاقی یکی از بهترین‌ها در استان بود افزود: تعهد پرویز موسوی گر همراه با پشتکار بیشتر بود قطعا فوتبال استان تاکنون جهش بیشتری داشت.

این جوان علاقه‌مند به فوتبال تصریح کرد: باید افرادی مسؤولیت فوتبال استان را به عهده گیرند که برای خود جیبی ندوخته باشند و به دنبال برآورده کردن آرزوهای خود از طریق هیأت فوتبال استان نباشند.

آقای تاجگردون مواظب باشید

به گزارش فارس؛ به دلیل اهمیتی که هیأت فوتبال استان دارد لازم است تا دستگاه‌های نظارتی و حتی امنیتی در این قضیه ورود پیدا کنند چرا که در صورت رابطه‌بازی و سپردن هیأت فوتبال استان به افراد بی‌تعهد وضعیت فوتبال استان از این که هست بدتر خواهد شد.

همچنین نمایندگان محترم استان در مجلس به ویژه دکتر غلام‌رضا تاجگردون باید توجه داشته باشند که در صورت رایزنی برای افرادی که سابقه خوبی در ورزش ندارند مدیون خیل عظیم هواداران فوتبال و جوانان علاقه‌مند و جامعه بزرگ فوتبال استان خواهند بود.

فوتبال استان در حال حاضر به افرادی نیاز دارد که اولا بتواند تمام وقت به فوتبال استان خدمت کند و در ثانی فردی با سلامت اخلاقی و متعهد به خدمت باشد و در درجه آخر چنین فردی گرایش کور گرمسیری و سردسیری نداشته باشد تا در این بین استعدادهای فوتبال به دلیل چنین تفکری نسوزد و از بین نرود.

==================

گزارش از علی آرامش‌فر/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار