رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:
داوود محمدی با بیان اینکه اصحاب رسانه آیینه تمام نمای اجتماع و مردم به شمار می‌آیند، گفت: پیگیر مطالبات به حق اصحاب رسانه هستیم.
کد خبر: ۵۵۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 11 January 2018

به گزارش تابناک قزوین، داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر که در سالن اجتماعات قائم شهرداری منطقه دو قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسانه زمانی به وظایف اصلی خود عمل کرده که بتواند منعکس کننده واقعیت های جامعه در زمان خود باشد.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید به دنبال ایجاد امید، جهت دهی افکار عمومی و آگاهی بخشی باشند، اضافه کرد: پویایی جامعه در گرو عمل درست رسانه به وظایف خود است.
محمدی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، حضور رسانه ها در این ایام را زمینه ساز آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه دانست و اضافه کرد: اصحاب رسانه آیینه تمام نمای اجتماع و مردم به شمار می آیند.
وی با تقدیر از نقش اصحاب رسانه در استان قزوین، رسانه های استان را پویا و فعال دانست و ادامه داد: رسانه ها باید بتوانند در عصری که به عصر انفجار اطلاعات مشهور هستند به دنبال اعتلای فرهنگ عمومی جامعه باشند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: در شرایط کنونی همه باید به دنبال حفظ وحدت و انسجام ملی و نشان دادن صلابت مردم به سراسر دنیا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار