مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی برای انقلاب، گفت: رسانه‌ها باید بتوانند در گفتمان سازی آرمانهای انقلاب موثر عمل کنند.
کد خبر: ۵۵۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 11 January 2018

به گزارش تابناک قزوین، محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، پیش از ظهر امروز در راسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن قائم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسالت اصلی رسانه‌ها در عصر کنونی گفتمان سازی برای آرمانهای انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید بتوانند به دنبال بصریت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه باشند، تاکید کرد: در شرایطی که رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی محسوب می شوند، باید بتوانیم از این ابزار برای تنویر افکار عمومی و جریان آزاد اطلاعات بهترین استفاده را بکنیم.
کشاورز بیان کرد: در فضایی که رسانه های معاند از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده میکنند ما باید بتوانیم از این ابزار بهترین اسنفاده را برای آگاهی بخشی به مردم استفاده کنیم.
وی رسانه ها را تیغی دولبه دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها باید بتوانند در گفتمان سازی آرمانهای انقلاب موثر عمل کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان از تلاش برای گفتمان سازی و سوق دادن رسانه های استان به سمت این گفتمان خبر داد و بیان کرد: به دور از نگاه سیاسی معتقدیم هر رسانه ای که به انقلاب، نظام و ولایت فقیه پایبند باشد و خود را در خدمت نظام بداند بسیجی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار