تکذیب ادعاهای مسئولین گروه هنری شب بازی ملک دارا
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان قزوین با رد ادعهای مسئولین گروه هنری شب بازی ملک دارا، گفت: هیچ هزینه ای از گروه هنری شب بازی ملک دارا گرفته نشده است.
کد خبر: ۵۵۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 10 January 2018

به گزارش تابناک قزوین، رویا اسماعیلی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با رد ادعاهای مرتضی نجفی کارگردان تئاتر شب بازی ملک دارا اظهار کرد: علی رغم آنچه گفته شده است، هیچ هزینه ای از این گروه هنری گرفته نشده و مستندات آن نیز موجود است.
وی افزود: این در حالی است که حتی علی رغم قول مدیرکل ارشاد قزوین که قرار بود به جای هزینه این سالن، ارشاد مقدار 40 میلیون ریال کتاب حوزه کودک و نوجوان به نهاد کتابخانه ها اهدا شود، اما این کار نیز تا به امروز محقق نشده و باید بگوییم که این اجرا در مدت 40 شبی که در تالار قلم انجام شد کاملا رایگان بوده است.
اسماعیلی عنوان کرد: قرارداد این گروه از ششم آذر تا دهم دی ماه بود اما پس از این تاریخ و تنها با یک تلفن این تیم هنری، اجرای این کار 5 شب تمدید شد .
وی تاکید کرد: این گروه درخواست‌ها و مطالبات به حقی دارد که باید از سوی مسئولین مربوط و متولی گروه‌های هنری و تئاتر در استان مخصوصا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخ داده شود.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان قزوین در پایان یادآور شد: هیچ هزینه ای حتی هزینه نظافت سالن و اپراتور نیز از تیم اجرا گرفته نشده و تنها دغدغه حمایت از فرهنگ و هنر در استان باعث شد تا این همکاری صورت بگیرد و امیدواریم تیم نگاه نو نیز با انصاف به این دغدغه نگاه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار