عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بی‌آبی فدک باراجین را تهدید می‌کند به همین دلیل باید این موضوع به دقت بررسی شود تا در آینده با مشکلی مواجه نباشیم.
کد خبر: ۵۴۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 09 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، مهدیه سادات قافله‌باشی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: نهال‌های کاشته شده در بوستان ملی باراجین 14 سال گذشته است اما این نهال‌ها هنوز نورسته بوده و بزرگ نشده است.

وی با اشاره به تأمین آب در بوستان افزود: بی‌آبی فدک باراجین را تهدید می‌کند به همین دلیل باید این موضوع به دقت بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شود که در آینده با مشکلی مواجه نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: پروژه‌های مختلفی که در بوستان ملی باراجین تعریف می‌شود باید نیاز آنها به آب کمتر باشد تا با مشکل کم‌آبی روبرو نشویم.

قافله‌باشی با اشاره به اینکه در سند چشم‌انداز مقرر شده قزوین مقصد گردشگری شود، ابراز کرد: بوستان ملی باراجین از جمله پروژه‌هایی است که در آن سرمایه‌گذاری بسیاری برای راه‌اندازی تله‌سی‌یژ زرشک و کامان، دهکده طبیعت و بازیگاه شده و اکنون زمزمه‌هایی از راه‌اندازی اسکی روی یخ در مجموعه کاسپین به گوش می‌رسد.

این عضو شورا اضافه کرد: پروژه‌های مختلفی که در بوستان ملی باراجین اجرا شده چقدر موفق بوده و آیا این هزینه‌ها درآمدزایی کافی را داشته است که اکنون به دنبال افتتاح پروژه‌های دیگری در این بوستان هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: باید بررسی‌های دقیقی انجام شود مبنی بر اینکه تاکنون هزینه‌هایی که در پروژه‌های مختلف شهری انجام شده چقدر این پروژه‌ها برای قزوین صرفه اقتصادی داشته یا در جذب گردشگران موفق بوده است.

وی یادآور شد: باید هر پروژه‌ای که در شهر قزوین انجام می‌شود هزینه‌ها و درآمدهای آن و اهداف افتتاح در رونق اقتصادی و جذب گردشگر برآورد شود تا بتوانیم در تبدیل کردن این شهر به مقصد گردشگران موفق باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار