عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بوستان فدک ماهیانه 200 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: آیا مسؤولان به فکر راه‌های جدید برای ایجاد درآمد در این مجموعه بوده‌اند که بتوان از آن طریق هزینه‌های ایجاد شده را پوشش داد.
کد خبر: ۵۴۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 09 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، سیده‌منیره قوامی در جلسه پارلمان محلی در خصوص بحث درختکاری بوستان باراجین (فدک) اظهار داشت: طبق گفته‌های مدیریت بوستان فدک در اجرای فاز جدید 415 هکتار درختکاری خواهیم داشت، اما سؤالی که پیش می‌آید، این است که آب مورد نیاز آبیاری این 415 هکتار از کجا تأمین می‌شود؟

وی با ذکر این سؤال که آیا تملک 30 هکتار از موقوفات، در آینده مشکلی در پی ندارد، ادامه داد: بوستان فدک ماهیانه 200 میلیون تومان هزینه داشته و سؤالی که وجود دارد، این است که این بوستان چقدر درآمد دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: آیا مسؤولان به فکر راه‌های جدید برای ایجاد درآمد در این مجموعه بوده‌اند که بتوان از آن طریق هزینه‌های ایجاد شده را پوشش داده و درآمدی هم برای شهرداری ایجاد کرد.

قوامی با اشاره به آبیاری درختان مجموعه بوستان فدک یادآور شد: بهتر نیست آبی که برای 20 تا 50 هزار درختکاری جدید در نظر گرفته شده است، صرف درختانی که در حال حاضر وجود دارد، شود تا رشد مورد قبول را داشته باشد.

* رفع مشکل روشنایی و تأمین امنیت بوستان باراجین

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین هم با ارائه گزارش عملکرد مدیریت بوستان باراجین اظهار داشت: رفع مشکل روشنایی و تأمین امنیت دائمی بوستان فدک، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر است.

مهدی عبدالرزاقی افزود: فقدان روشنایی مناسب و نبود دوربین‌های نظارتی کافی در این مجموعه موجب شده، امنیت بوستان به معضلی جدی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: خروج نیروهای انتظامی با بسته شدن درب بوستان و خارج شدن آخرین بازدیدکننده از این مجموعه گردشگری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار