رئیس شورای حمل و نقل قزوین خبر داد
رئیس شورای حمل و نقل استان قزوین با بیان اینکه آزادراه قزوین – رشت از جمله محورهای پرتردد و حساس در کشور است، گفت: احتمال انسداد چند روزه در آزادراه قزوین - رشت وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 09 January 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق‌لطفی با اشاره به بازدید خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، حسن‌نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، بیگلری رئیس پلیس راه استان و جمعی از مدیران و مسئولین از کیلومتر 55 پروژه احداث راه آهن قزوین – رشت اظهار داشت: اجرای این پل با دهانه 100 متر از پروژه‌های شاخص کشور است.

وی افزود: تلاش مجموعه راه و شهرسازی این است که بتواند با ایجاد کمترین زمان انسداد در آزادراه قزوین – رشت قطعات این پل را نصب کند که البته با توجه به وزن حدود 250 تن و طول هفت متری این قطعات کار دشوار و حساس است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه آزادراه قزوین – رشت از جمله محورهای پرتردد و حساس در کشور است، عنوان کرد: مقرر شد که مشاور پروژه، طرح‌های خود را جهت اجرای پل محل تقاطع راه‌آهن و آزادراه ظرف روزهای آینده آماده کند تا پس از طرح در کمیته ایمنی راه‌های استان و شورای ترافیک در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

حق‌لطفی یادآور شد: بهره‌برداری از راه‌آهن قزوین – رشت اهمیت بین‌المللی داشته و باید بتوانیم با رفع مسائل آن، پروژه را در زمان مقرر افتتاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت اجرای پروژه قطع به یقین اختلالاتی در هنگام اجرای پروژه در مدت زمانی محدود به وجود می‌آید که از هم میهنان درخواست داریم ضمن همراهی و اطلاع از آخرین وضعیت آزادراه حتماً به تابلوها و علایم هشداردهنده نصب شده توجه کنند.

گفتنی است، خادمی در این سفر با استانداران قزوین و گیلان هم جلساتی برگزار کرده و مذاکراتی در این خصوص به انجام رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار