مدیرکل بنیاد شهید قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: توانمندسازی جامعه ایثارگران یکی از مهم‌ترین راهکارها در رفع مشکلات آن‌ها است.
کد خبر: ۵۴۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 09 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، کارگاه آموزشی مددکاران استان قزوین و معتمدین معین همیار با عنوان توانمندسازی سالمندان در مرکز علمی و کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت: همه مسؤولان و مردم امنیت و آرامش خود را مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند به همین دلیل باید قدردان آنها باشند.

غلامرضا حقایق‌پور افزود: رفع مشکلات جامعه ایثارگران باید در دستور کار همه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باشد تا بتوانند رضایتمندی آن‌ها را به دست آورند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش می‌کند، مطرح کرد: نهاد یاد شده در این راستا برنامه‌های مختلفی را به منظور ارتقای خدمت با کیفیت به این قشر معظم جامعه اجرا می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه توانمندسازی جامعه ایثارگران یکی از مهم‌ترین راهکارها در رفع مشکلات آن‌ها است، تصریح کرد: اگر این قشر معظم جامعه بتوانند توانمند شوند، بهتر می‌توانند مشکلات خود را برطرف کنند.

حقایق‌پور با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در تمام زمینه‌ها همانند اشتغال توانمند شوند، عنوان کرد: با تحقق این مهم بخش عظیمی از مشکلات جامعه ایثارگران برطرف می‌شود و آن‌ها زندگی مطلوب‌تری دارند.

این مسؤول یادآور شد: وقتی ایثارگری در حوزه اشتغال‌زایی توانمند شود، می‌تواند مشکل بیکاری خود را برطرف کرده و هم زمینه ایجاد شغل را برای دیگران فراهم کند به همین دلیل توانمندسازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار