در رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جوانان جهان 2018
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جوانان جهان 2018 گفت: در پایان این مسابقات مهدی تقی‌خانی قهرمان طلایی استان و کشور توانست در ماده سر طناب بر سکوی چهارمی جهان بایستد.
کد خبر: ۵۴۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 09 January 2018

 غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جوانان جهان 2018 اظهار داشت: در پایان این مسابقات مهدی تقی‌خانی قهرمان طلایی استان قزوین و کشور هم حضور داشت که توانست در ماده سر طناب بر سکوی چهارمی جهان بایستد.

وی ادامه داد: این مسابقات که با حضور 80 ورزشکار از 10 کشور جهان در لیختن‌اشتاین روسیه برگزار شد، تقی‌خانی یخ‌نورد قزوینی با شکست حریفان توانست مقام چهارمی را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین تصریح کرد: همچنین این قهرمان قزوینی طی روز گذشته توانست در رشته سرعت هم عنوان چهارمی را از آن خود کند.

نکونام مطرح کرد: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین دارای ورزشکاران و قهرمانان بسیاری است که از جمله آن‌ها می‌توان به رضا علیپور قهرمان سنگ‌نورد قزوینی اشاره کرد که توانست از سوی اتحادیه‌ بازی‌های جهانی سریع‌ترین مرد عمودی جهان کاندیدای برترین ورزشکار رشته‌های المپیکی شود.

گفتنی است، رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جوانان جهان 2018 در روسیه، در سه رده سنی زیر 16 سال، زیر 19 سال و زیر 22 سال و در دو رشته سرطناب و سرعت برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار