دبیر هیأت کاراته قزوین خبر داد
دبیر هیأت کاراته استان قزوین از برگزاری سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته خبر داد و گفت: در این اردو 4 کاراته‌کای قزوینی هم حضور دارند.
کد خبر: ۵۴۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 09 January 2018

 حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته خبر داد و اظهار داشت: در این اردو نام چهار کاراته‌کای قزوینی به چشم می‌خورد که خود را برای حضور در نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی «کاراته وان» سال 2018 میلادی آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: با اعزام کاراته‌کاهای استان قزوین به سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی، امیدواریم بار دیگر مقام‌های زرینی را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین اضافه کرد: در این اردو علی‌اصغر آسیابری، امیررضا میرزایی، مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری چهار کاراته‌کای نام‌آشنای استان و کشور هستند که برای رقابتی تنگاتنگ در نخستین مرحله از مسابقات لیگ جهانی به روی تاتامی می‌روند.

داوری با بیان اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته از صبح چهارشنبه بیستم دی ماه سال جاری آغاز می‌شود، یادآور شد: این اردو با تمرین بدنسازی آغاز و تا 26 دی ماه سال جاری ادامه دارد که امیدواریم کاراته‌کاهای استان بتوانند همچون گذشته در این اردو خوش بدرخشند.

گفتنی است، سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته در تهران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی «کاراته وان» سال 2018 میلادی از سوم تا ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار