رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: قزوین از نبود سالن نمایش رنج می‌برد با این شرایط مسؤولان سخن از فرهنگ می‌زنند.
کد خبر: ۵۴۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 08 January 2018

 مهدیه‌سادات قافله‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین به نمایش شب بازی ملک دارا اشاره کرد و گفت: این برنامه به مدت دو هفته در سالن کتابخانه امام خمینی ستان قزوین در حال اجرا بوده است.

وی افزود: این نمایش کار متفاوت و جدیدی بود که توسط هنرمندان قزوینی در فضای یخ‌زده فرهنگی استان قزوین اجرا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: دو شب گذشته با وجود اینکه بازیگران نمایش شب بازی ملک دارا و تماشاگران در سالن آماده بودند اما اجازه داده نشده که از فضای این سالن برای اجرای نمایش استفاده شود؛اتفاق فوق جای تامل دارد.

قافله‌باشی مطرح کرد: کلید سالن‌های نمایش استان قزوین در دست برخی از افراد است که با وجود بودن بازیگران و تماشاگران اجازه اجرای نمایشی را نمی‌دهند که این جای تأسف است.

این مسؤول با اشاره به اینکه دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین به امور فرهنگی نگاه ویژه دارد، بیان کرد: باوجود اینکه در شورای اسلامی شهر قزوین مبالغ بسیاری در حوزه‌های مختلف اختصاص می‌یابد اما در زمینه فرهنگی کار خاصی انجام نداده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: قزوین از نبود سالن فرهنگی، سالن تئاتر، سالن نگارخانه استاندارد و سالن نمایش رنج می‌برد با این شرایط مسؤولان مرتبط سخن از فرهنگ می‌زنند.

قافله‌باشی خاطرنشان کرد: در شرایطی که شهروندان قزوینی برای دیدن نمایش هزینه می‌کنند نباید مسؤولان مربوطه از این کار جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در شهری که فضای آن برج و پل است، متولیان فرهنگ نسبت به امور فرهنگی مهربان‌تر باشند تا حداقل طی چهار سال دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین اتفاقات خوبی در این عرصه رخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار