رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تعامل، همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی در استان می‌تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک کند.
کد خبر: ۵۴۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 08 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، فاطمه خمسه در دیدار با بانوان عضو شورای اسلامی شهر قزوین، بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین، ربیعی بخشدار مرکزی البرز، اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از بانوان استان اظهار داشت: بخش کشاورزی قزوین زمینه و ظرفیت مناسبی برای تولید محصولات کشاورزی دارد که باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

وی ادامه داد: زمینه لازم برای حضور بانوان و جوانان در عرصه‌های مختلف در استان فراهم شده است که باید در راستای رشد و ارتقای بیشتر بخش کشاورزی از این نیروها استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و شورای اسلامی شهر قزوین برای توسعه بیشتر بخش کشاورزی تأکید کرد.

خمسه با بیان اینکه بخش کشاورزی در استان مغفول مانده که باید برای توسعه بیشتر آن تلاش کرد، یادآور شد: جو و شرایط حاکم در سازمان بسیار دوستانه است و کارشناسان جهاد کشاورزی در راستای رفع مشکلات بخش کشاورزی تلاش می‌کنند.

این مسؤول گفت: فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی ایجاد شده که باید از این فرصت استفاده بهینه کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درب این سازمان برای تمام افراد به ویژه کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی باز است و کارشناسان این سازمان آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

خمسه تأکید کرد: جهاد کشاورزی یک سازمان فنی و تخصصی است که در راستای صیانت از منابع آب و خاک و توسعه پایدار دشت قزوین حرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار