رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه فتنه‌گران با به آتش کشیدن قرآن و حوزه علمیه، نمی‌توانند جایگاه روحانیت و اسلام را تضعیف کنند، گفت: توهین به جایگاه روحانیت و آتش کشیدن قرآن امری نابخشودنی است.
کد خبر: ۵۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل صبح در راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین اظهار داشت: مردم ما پای این نظام خون داده و ایستاده‌اند و همچنان صادق خواهند بود که می‌طلبد مسؤولان در مسائل اقتصادی تجدیدنظر کرده و صدای مردم را بشنوند.

وی ادامه داد: برای اینکه دشمن از این صحنه‌ها سوءاستفاده نکند، مسؤولان باید به معیشت و حقوق مردم اهمیت داده و آن‌ها را بررسی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: از مسؤولان قضایی درخواست می‌کنیم با فتنه‌گرانی که بر خواسته، به حق مردم و حریم آن‌ها تجاوز کرده و آن را مورد تعرض قرار دادند، به شدت برخورد کند تا چشم فتنه کور شود.

قابل مطرح کرد: نمایندگان مجلس باید پیرامون مسائل مربوطه، معیشت زندگی و کار مردم را تسهیل کنند و به این مسائل بپردازند و در پی آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

این مسؤول با بیان اینکه فتنه‌گران با به آتش کشیدن قرآن و حوزه علمیه، نمی‌توانند جایگاه روحانیت و اسلام را تضعیف کنند، تصریح کرد: توهین به جایگاه روحانیت و آتش کشیدن قرآن امری نابخشودنی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به آیات قرآن گفت: امام صادق(ع) به امام سجاد(ع) فرمود، ارزش روحانیت ایستادگی در پای اسلام و قرآن است و امروز روحانیت باید نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده و در این راه ثابت قدم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار