استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به ضرورت دیدار مسؤولان با جامعه ایثارگران گفت: این دیدارها فرصتی است تا مدیران رشادت‌های شهیدان را در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبرند.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با جانباز 70 درصد اسدالله آشوری، همسر و مادر شهید محمد و ناصر ذوالقدر و همسر شهید کرمعلی چگینی دیدار کرد.

در این دیدارها زاهدی بیان کرد: شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در برابر دشمنان ایستادند و توانستند از خاک و مرز و بوم کشور خود دفاع کنند.

استاندار قزوین با اشاره به ضرورت دیدار مسؤولان با جامعه ایثارگران اضافه کرد: این دیدارها فرصتی است تا مدیران رشادت‌های شهیدان را در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبرند.

وی با بیان اینکه روحیه صبر و ایثار شهدا و خانواده‌های آن‌ها ستودنی است، مطرح کرد: دیدارهای یاد شده برای مسؤولان این فرصت را ایجاد می‌کنند که از این روحیه درس بگیرند و آن را در امور خود جاری کنند.

وی با اشاره به اینکه مادران شهدا نقش بسزایی در تربیت فرزندان خود ایفا کردند، بیان کرد: آنها بعد از شهادت همسر به تنهایی با مشکلات مبارزه کردند و توانستند فرزندانی را بزرگ کنند که امروز در جامعه تاثیرگذار باشند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مادران شهدا امانتداران واقعی بودند، بیان کرد: آن‌ها وظایف خود را در مدیریت خانواده به درستی انجام دادند و توانستند موفق زندگی کنند.

در دیدارهای یاد شده حقایق‌پور از ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: آحاد جامعه هیچگاه این ایثارگری‌ها را فراموش نمی‌کنند و همیشه خود را مدیون آنها می‌دانند.

گفتنی است، مسؤولان حاضر در دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از صبر و استقامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر تجلیل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار