رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: وضعیت نیروهای حجمی شهرداری قزوین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و وضعیت خوشایندی ندارند که باید توجه ویژه‌ای به آنها کرد تا مشکلات برطرف شود.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی تاکسی اینترنتی ابراز کرد: قرار بود شهرداری قزوین در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد ولی تاکنون هیچ کاری انجام نشده و اگر در این زمینه غفلت کنیم از غافله عقب می‌مانیم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد بیان کرد: مقرر بود به این مکان‌های مقدس مساعدت‌های لازم انجام شود ولی در سال ۹۵ که به دلیل برخی مشکلات محقق نشده و در سال جاری هم تاکنون هیچ کاری صورت نگرفته است.
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: کمک به مساجد باید در دستور کار مجموعه مدیریت شهری باشد زیرا این مکان‌های مقدس نیازمند کمک هستند تا برخی مشکلات را برطرف کنند.
فصیحی‌رامندی به نیروهای حجمی شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: نظر کمیسیون مربوطه شورای اسلامی شهر قزوین این است که نیروها تبدیل وضعیت شوند ولی شهرداری قزوین اعلام کرد ظرف مدت کوتاهی لایحه را اصلاح و به شورا برگرداند که تاکنون نداده است.
وی اضافه کرد: وضعیت نیروهای حجمی شهرداری قزوین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و وضعیت خوشایندی ندارند و باید توجه ویژه‌ای به آنها کرد تا مشکلات برطرف شود.
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: یک تابلوی تبلیغاتی در میدان میرعماد نصب شده و موجب اعتراض اهالی آن محل است و غیر قانونی هم انجام شده که باید این مشکل برطرف شود.
فصیحی‌رامندی اظهار کرد: این تابلو متعلق به یک هیئت ورزشی است و با وجود اینکه توجه به مسائل ورزشی دارم ولی این موضوع خلاف قانون است زیرا تبلیغات کرده و درآمدزایی می‌کند و باید جلوی آن گرفته شود.
این عضو شورا به تنظیم دفتر صورت جلسات اشاره کرد و گفت: در این دفتر خیلی خلاصه می‌شود و مصوبات کامل نوشته نمی‌شود در حالی که مصوبات نیازمند اطلاعات تکمیلی است.
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: یکی از همکاران صورت جلسات را تنظیم کند و با نظارت منشی یا رئیس مکتوب شود تا تنظیم صورت جلسه لایحه‌های شهرداری ساماندهی شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر توسط دشمنان بیان کرد: این وقایع را که منجر به اخلال نظم و امنیت جامعه شدند را محکوم کرده و از زحمات سربازان گمنام و بسیجیان در آرام کردن این اغتشاشات قدردانی می‌کنیم.
رامندی با اشاره به مشکلات مردم ابراز کرد: دولت باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را در دستور کار خود قرار دهد تا رضایتمندی شهروندان از خدمات‌دهی دولت ارتقا یابد.
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین رفع مشکلات معیشتی مردم را اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی عنوان و بیان کرد: همه باید در راستای تحقق این اقتصاد تلاش کرده تا بتوانیم دغدغه‌های مردم به ویژه جوانان را برطرف کنیم.

وی ابراز کرد: مردم شهر قزوین ثابت کردند که در همه صحنه‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از آنها دفاع می‌کنند.

گفتنی است: در این جلسه حکمت‌الله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از جمله احد چگینی و محسن حق‌شناس، سعید دقیقی و مهدی عبدالرزاقی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار