مدير عامل شركت شهركهای صنعی قزوين خبر داد
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: تعداد 166 طرح صنعتي فعال در حال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحي استان در مرحله عمليات ساختماني، نصب سوله و نصب تجهيزات و ماشين‌آلات است.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین حمیدرضا خانپور در نشست تخصصی صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی کاسپین با دادستان آبیک با اعلام این مطلب افزود: تعداد 166 طرح صنعتی فعال در حال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحی استان در مرحله عملیات ساختمانی، نصب سوله و نصب تجهیزات و ماشین‌آلات است که با بهره‌برداری آنها برای شش هزار و 850 نفر اشتغال محقق می‌شود که در حال حاضر جهت احداث واحدهای صنعتی بالغ بر یک هزار نفر کارگر ساختمانی مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به معافیت مالیاتی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاسپین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده در سطح وزارتخانه و با توجه به مصوبه شعاع 120 کیلومتری از پایتخت این مهم مرتفع شده که در راستای سیاست‌های قانون رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که در این شهرک مستقر هستند از معافیت مالیاتی برخوردار باشند.

در ادامه سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از آمادگی کامل دستگاه قضایی شهرستان آبیک در رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: ایجاد دفتر در شهرک جهت مراجعه غیر ضرور واحدهای صنعتی برای حل مشکلات حوادث کاری، حل مشکلات اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و کمک به احیاء و فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد و .... از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی است که تاکنون با تعامل و همکاری گامهای مثبتی برداشته شده و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این نشست صمیمی بیش از 20 نفر از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه دستگاه قضایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این نشست دادستان شهرستان آبیک از خطوط تولیدی شرکت‌های ارمغان پونک غرب تولید کننده فرشهای ماشینی و سوخت آما تولید کننده قطعات خودرو بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار