نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: خدمت‌رسانی، توجه به اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 08 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار علیرضا آشناگر معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه در منابع دینی تأکید شده است دوستی‌ها و رفاقت‌ها بر مبنای تقوا باشد، اظهار داشت: دوستی‌هایی مورد تأیید خداوند قرار می‌گیرد و در قیامت به کار انسان می‌آید که بر اساس تقوا شکل گرفته باشد، در غیر این صورت وبال انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: خداوند فرموده در قیامت کسانی که در دنیا ظلم کرده‌اند، نادم و پشمان هستند و آرزو می‌کنند که ای کاش رفتارهای خود را با رسول هماهنگ می‌کردند و کسانی را به رفاقت و دوستی بر می‌گزیدند که آن‌ها را از ذکر و همراهی با دین باز نمی‌داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند در سوره احزاب فرموده قیامت روزی است که چهره‌های این آدم‌ها در آتش جهنم دگرگون می‌شود و می‌گویند خدایا ما از بزرگان خود اطاعت کردیم و آن‌ها ما را منحرف کردند و از خدا می‌خواهند عذاب آن‌ها را دو چندان کرده و آرزو می‌کنند ای کاش از آن‌ها پیروی نمی‌کردند و خدا و پیامبر (ص) را فرمان می‌بردند.

عابدینی در پایان خدمت به مردم، فراهم کردن زمینه تقویت عبادت و بندگی، حفظ کرامت مردم در خدمت‌رسانی، توجه به اقتصاد، اشتغال و معیشت جامعه، جلوگیری از افزایش معضلات اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، احیای کشاورزی، جلوگیری از هدر رفت آب و فرونشست زمین و توجه به فضای دانشگاهی و تقویت نشاط علمی را بخشی از نیازهای استان قزوین معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار