شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم استان قزوین دعوت کرد تا همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی شکوه وحدت شرکت کنند.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 06 January 2018

به گزارش تابناک قزوین، ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم استان قزوین دعوت کرد تا ضمن حضور مقتدرانه و با قدرت خود در راهپیمایییی شکوه وحدت که روز یکشنبه در استان قزوین برگزار می شود، فتنه امریکایی، صهیونیستی و سعودی را محکوم کنند.
در این بیانیه آمده است: در چند روز اخیر دشمنان زخم‌ خورده انقلاب اسلامی با سوء استفاده از مطالبات به ‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به ایجاد ناامنی در بعضی از نقاط استان و کشور زدند.
در بخش بعدی این پیام آورده شده است: این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازی همکار با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی شد.
در قسمت دیگری از این پیام آمده است: اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود.
در بخش پایانی این پیام آمده است: بر همین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم شریف و نجیب استان دعوت می‌ کند در راهپیمایی روز یکشنبه 17دی ماه از ساعت 9:30 صبح در شهرهای مختلف استان و در شهر قزوین که از میدان میرعماد به طرف میدان عدل و خیابان خیام انجام می‌شود حضور بهم رسانند و با شرکت خود حساب ملت را از آشوبگران و فتنه ‌انگیزان جدا کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار