مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: روزانه 3 هزار مسافر با تاکسی بی‌سیم 133 در سطح شهر قزوین جابه جا می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 02 January 2018

 عبدالعلی دربندی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین به جابه‌جایی تاکسی بی‌سیم 133 اشاره کرد و گفت: این تاکسی‌ها فعالیت خوبی در سطح شهر دارند و در جابه‌جایی مسافران موفق عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین از رانندگان تاکسی بی‌سیم 133 حمایت‌های معنوی و حضوری کرده است، افزود: در آغاز فعالیت، این تاکسی‌ها یک هزار هزار مسافر را جابه‌جا می‌کردند که در مدت یک و نیم سال این آمار به سه هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تاکسی‌های بی‌سیم 133 نوسازی شده است، عنوان کرد: 60 دستگاه خودروی آریو در حال فعالیت‌ بوده و مابقی هم پژو و سمند است.

دربندی‌زاده با بیان اینکه تسهیلات پنج میلیونی با بهره پایین به رانندگان تاکسی بی‌سیم 133 داده شده است، مطرح کرد: مردم به این تاکسی‌ها اعتماد دارند زیرا برای آن‌ها محیط امنی ایجاد کرده و اگر بتوانیم نرخ آن را کاهش دهیم شهروندان بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به فعالیت اینترنتی خودروهای شخصی مطرح کرد: این خودروها در شهرهایی همانند مشهد و تهران فعالیت داشته و اکنون در قزوین آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه رانندگان تاکسی‌های قزوین درآمد خوبی ندارند، تشریح کرد: با آغاز فعالیت اینترنتی خودروهای شخصی وضعیت اقتصادی آن‌ها متزلزل و دچار مشکلاتی در تأمین مخارج زندگی می‌شوند.

دربندی‌زاده با اشاره به اینکه فعالیت اینترنتی خودروهای شخصی در سطح شهر قزوین آفت بزرگی است، گفت: برای از بین بردن این آفت باید اقدامات لازم توسط مسؤولان مربوطه انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌هایی در خصوص جابه‌جایی مسافران به صورت اینترنتی اضافه کرد: این شرکت‌ها فعالیت‌های خود را آغاز کرده و اگر شهرداری در برخورد با آن‌ها ورود جدی نداشته باشد، با مشکلاتی بزرگ مواجه می‌شویم.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: اگر فعالیت شرکت‌های خصوصی در شهر قزوین گسترش یابد، رانندگان تاکسی‌هایی که مجوز کار از شهرداری قزوین دارند، دچار مشکل می‌شوند.

دربندی‌زاده با اشاره به اینکه تاکسی‌های اینترنتی اسنپ در کشور صاحب برند و نام است، خاطرنشان کرد: این شرکت از رانندگان، آغاز به عضوگیری کرده و بیش از 70 تا 80 درصد خودروهای شخصی جذب کرده که مشغول به کار هستند.

این مسؤول اذعان کرد: اکنون دو هزار دستگاه خودرو به شکل‌های مختلف در سطح شهر قزوین علاوه بر تاکسی‌ها، مسافرکشی می‌کند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین توضیح داد: تاکسی‌ها و خودروهای نارنجی از شهرداری قزوین توقع دارند که از فعالیت اینترنتی خودروهای شخصی جلوگیری شود تا خدشه‌ای به وضعیت درآمدی آن‌ها وارد نشود.

دربندی‌زاده یادآور شد: فعالیت اینترنتی خودروهای شخصی در جابه‌جایی مسافران به شدت بر کار تاکسی‌ها ضربه می‌زند به همین دلیل باید از فعالیت آن‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت خودروهای شخصی نسبت به تاکسی‌ها پایین است، عنوان کرد: هیچ نظارتی بر فعالیت رانندگان این خودروها نیست و ممکن است مسافران با مشکلاتی مواجه شوند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین هیچ‌گونه همکاری با اسنپ نداشته است اما این شرکت در تبلیغات خود از آرم شهرداری استفاده کرده که اقدامات لازم در برخورد با این عمل غیرقانونی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار