با اهداف ارتقای سطح دانش صورت گرفت
معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: با اهداف ارتقای سطح دانش و ایجاد تغییر و بهبود روش کاری کارشناسان مراکز تحت نظارت، دفاتر امور آسیب دیدگان و اورژانس اجتماعی مبادرت به برگزاری دوره آموزشی کرد.
کد خبر: ۵۴۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین، بهاره رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های مسؤول در حوزه آسیب‌های اجتماعی است که علاوه بر مسؤولیت در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای حمایت از افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان اجتماعی هم مسؤولیت‌هایی به عهده دارد که در این راستا دفاتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی و اورژانس اجتماعی با اهداف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی به آحاد جامعه خدمات ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به این که ارائه خدمات جامع به خدمت‌گیرندگان منوط به، بروزرسانی دانش کارکنان است، طی دوم دی ماه سال جاری، دفاتر امور آسیب‌دیدگان و اورژانس اجتماعی با اهداف ارتقای سطح دانش و ایجاد تغییر و بهبود روش کاری کارشناسان مراکز تحت نظارت، مبادرت به برگزاری دوره آموزشی کرد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: این دوره به مدت دو روز و تحت عنوان مصاحبه تشخیصی و معاینه وضعیت روانی با حضور روانشناسان برگزار شد.

رحمانی یادآور شد: در دوره مذکور مفاد معاینه وضعیت روان به تفصیل آموزش داده شد و شرکت‌کنندگان مهارت‌های لازم را در حیطه تشخیص اولیه روانشناختی و طرح مداخلات پیشنهادی درمان کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار