فرمانده سپاه ناحیه آبیک تأکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: در واشکافی فتنه که بزرگترین خیانت و جنایت علیه نظام محسوب می‌شود نباید دچار خودسانسوری شویم.
کد خبر: ۵۴۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مسلم لطفی‌زاده در سخنرانی پیش از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر آبیک در مسجد ولیعصر(ع) این شهر، نظام اسلامی را مبتنی بر سه رکن اصلی ارزش‌های دینی، مردم و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه دانست و اظهار داشت: نظام اسلامی برگرفته از مکتب اسلامی و عاشورایی بوده و بر اساس حضور همه‌جانبه مردم شکل گرفته که بر حضور و گسترده و آگاهانه مردم متکی است.

وی افزود: اصل ولایت فقیه در ادامه و استمرار ولایت رسول اکرم (ص) و ائمه‌اطهار(ع) در نظام اسلامی شکل گرفته و به عنوان عنصر بی‌بدیل موجب رونقدوام و پیشرفت نظام در تمام ارکان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: در سال 88 بر علیه سه رکن اصلی مذکور نظام هجمه شکل گرفت که در گام نخست به حضور آگاهانه مردم در انتخابات خیانت و بی‌توجهی شد؛ مردمی که با حضور بیش از 80 درصدی خود در پای صندوق‌های رأی موجب صلابت ایران در کشورهای مختلف شده بودند.

لطفی‌زاده اضافه کرد: بی‌توجهی به ارزش‌های دینی در آن کوران حوادث فتنه 88 دل تمام مشتاقان انقلاب را به درد آورد و فتنه‌گران با بی‌حیایی به ارزش‌های دینی هجمه آوردند و بی‌احترامی کردند که بیانگر نداشتن بنیه دینی و انقلابی آنان بود.

وی ظلم علیه ولایت فقیه را از دیگر خیانت‌های فتنه‌گران در سال 88 ذکر و خاطرنشان کرد: افرادی که خود را مریدان حضرت امام(ره) می‌دانستند و ایادی و خائنان و سران فتنه مستقیما در برابر ولایت صف‌آرایی و ایستادگی کردند که رهبر و ولی ما هم با عظمت و اقتدار در برابر این افراد خبیث و دروغگو ایستادند.

وی به درس گرفتن از ماجرای فتنه 88 تأکید و خاطرنشان کرد: داشتن بصیرت لازمه شناخت حق و حقیقت است و می‌طلبد مردم در تمام عرصه‌ها با بصیرت و آگاه باشند.

این مسؤول بیان کرد: کسانی پس از موضوع مجلس ششم تحصن کرده با بیگانگان ارتباط داشتند و به آنان دست خیانت دادند؛ این در حالی است کسانی هم که معرکه‌گردان فتنه عظیم بوده، قاطبه آنان خائنان نظام هستند که در کشورهای اروپایی مشغول تحلیل و تفسیر فتنه 88 علیه نظام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: گذشت زمان نشان داد خائنان به مملکت اعتیادی به امام و رهبری ندارند و امروز مردم رصد می‌کنند که چگونه آنان امروز علیه نظام به دشمنی و عداوت خود ادامه می‌دهند.

لطفی‌زاده ادامه داد: درس دومی که از فتنه 88 باید گرفت این است که همه حول محور ولایت گرد آییم چراکه هیچ گروه سیاسی به جز ولایت فقیه قادر نیست وحدت همه‌جانبه را در جامعه ایجاد کند مگر اینکه زیر بیرق ولایت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بساط اصطلاحات جریان‌های سیاسی باید برچیده شود، انقلابی بودن یا نبودن ملاک است و انقلابیون با هر طرز فکر و نگاهی باید برای اعتلای نظام و حمایت از ولایت زیر پرچم ولایت فقیه قرار گیرند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: انقلابیون باید در برابر هر هجمه دشمنان داخلی و خارجی آزاده بوده و از حق دفاع کنند؛ برخی از نخبگان امروز از بیان کلمه فتنه ابا دارند در حالی که رهبر فرزانه انقلاب از فتنه صبحت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک مطرح کرد: اگر فهم نخبگان بیشتر از فهم ولایت است که باید گفت نخبگانی که از بیان فتنه ابا دارند، انسان‌های بی‌بصیرتی هستند و نتوانستند حق را بشناسند.

لطفی‌زاده فتنه را غبارگرفتگی حق و ایجاد روشنگری و بصیرت را از دیگر درس‌های فتنه 88 عنوان کرد و افزود: فتنه‌گران علی‌الظاهر حرف حق می‌زدند اما مبتنی بر ظاهر حق‌آلود بود و حق را وارونه جلوه می‌دادند تا جامعه از مسیر اصلی خارج شده و از حق و حقیقت فاصله بگیرد یعنی با ایجاد فضای باطل درصدد گرفتن ماهی از آب گل‌آلود شدند.

وی ادامه داد: بزرگان، معتقدان، مؤثران، روحانیان، اساتید و دانشگاهیان نباید اجازه دهند سایه باطل بر حق بیفتد و باید در جامعه با صدای بلند فریاد حقیقت را برآوردند تا مردم با دل گوش طنین حق و حقیقت را درک کنند.

این مسؤول اضافه کرد: در واشکافی فتنه که بزرگ‌ترین خیانت و جنایت علیه نظام محسوب می‌شود نباید دچار خودسانسوری شویم؛ برخی دوست دارند فضای فتنه برای جامعه تشریح نشود و هنوز هم نمی‌خواهند حرفی از فتنه زده شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه پس از گذشت هست سال فتنه‌گران حاضر به استغفار نبوده و از مردم عذرخواهی نکرده‌اند، مطرح کرد: نباید منفعل باشیم و مسؤولان هم نباید از عناصر فتنه‌گر در پست‌های مهم نظام استفاده کنند، کسانی که در مظان فتنه قرار دارند و در معرکه فتنه قولاً و عملاً بر پیکره نظام ضربه زدند باید بدانند که فتنه‌گران هیچ جایی در نزد مردم ندارند.

لطفی‌زاده تصریح کرد: ملت حزب‌الله ایران دست رد بر سینه عناصر فتنه می‌زنند مگر اینکه توبه کنند این در حالی است که رأفت نظام نسبت به سران گستاخ، خائن و پلید موجب سوءتفاهم برخی افراد شده؛ افرادی که هنوز به مجلس راه نیافته بودند خواستار رفع حصر سران فتنه شده بودند اما باید بدانند که مردم خواهان این هستند که آنان به پای میز محاکمه کشیده شوند.

وی افزود: بوی تعفن لاابالی‌ها و زباله‌های سیاسی مردم را اذیت می‌کند اما برخی در حال تطهیر فتنه‌گران هستند.

این مسؤول ادامه داد: در نزد مردم و جامعه کسانی که تکلیف خود را با عناصر فتنه مشخص نکرده‌اند، مورد نفرت قرار دارند باید با تأسی به ولایت و آگاهی همه‌جانبه و وحدت تمام عیار و آزادگی بستر رشد و اعتلای نظام را فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار