مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: 9 دی خط بطلان بر برنامه‌ها و زیاده‌خواهی‌های جریان فرصت‌طلب بود که با گرفتن ماهی از آب گل‌آلود فتنه به پا کردند.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از آغاز با موجی از تهدید و فتنه‌ها روبه‌رو شده و هدف اصلی طراحان و بازیگران آن ساقط کردن نظام و ایجاد انحراف در گفتمان اصیل انقلاب بود.

وی ادامه داد : فتنه‌ها نشان می‌دهد که ماهیت همه یکی است اما تفاوت آن‌ها در نوع و شدت و چگونگی مواجهه با آن بوده و فتنه 88 ام‌الفتنه‌ها و مبارزه با آن هم خلق حماسه 9 دی را در برداشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز مطرح کرد: انقلاب اسلامی عامل تحولات سیاسی اجتماعی شد بنابراین چنین و چرایی دشمن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی به این واقعیت برمی‌گردد.

شجاعی‌مهر عنوان کرد: بی‌ثبات‌سازی سیاسی و امنیتی بر پایه تعصبات قومی و مذهبی از جمله آن‌ها غائله کردستان، غائله گنبد، آذربایجان، آشوب‌های سیستان بلوچستان و فتنه‌های ملی مذهبی و لیبرال‌های ماجرای منتظری و هشت سال دفاع مقدس، فتنه 88 و تحریم‌ها نقطه مشترک و مهم در این فتنه‌ها جریان مقابله با آن‌ها بوده که سپاه به عنوان پاسدار انقلاب سرافراز و پیروز همه این میدان‌ها بوده است.

این مسؤول اذعان کرد: فتنه 88 مبتنی بر الگوی تجربه شده در موفق غرب در کودتاهای مخملی و براندازی رژیم‌های سیاسی و جابجایی قدرت به ویژه در بستر انتخابات ریاست جمهوری و ظرفیت‌های آن، از نظر شیوه‌ها و ابزارها و هم از حیث بازیگران محلی منطقه‌ای و بین‌المللی و نوع رفتار و اقدامات آن و همچنین از نظر آثار، هزینه‌ها در بعد داخلی و خارجی و پیچیدگی‌ها، مختصات متفاوت و متمایز از فتنه‌های بعد از انقلاب بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز مطرح کرد: نکته مهم‌ای که نباید در فتنه 88 از نظر دور بماند، نخست اینکه دشمنان هوشیارانه، فرصت‌طلبانه و با آگاهی و هماهنگی‌های وارد عرصه شدند و دوم اینکه باوجود تذکرات و هوشیاری که مقام معظم رهبری به مسؤولان و جریان‌های فعال در کشور می‌دادند، غفلت مسؤولان و خواص از این حرکت و جریان خطرناک بود که هزینه‌های بسیاری را بر روی دوش انقلاب گذاشت و شیرینی یک حماسه بزرگ همچون انتخابات در کام مردم و رهبری را تلخ کرد.

شجاعی‌مهر اضافه کرد: 9 دی خط بطلان برنامه‌ها و زیاده‌خواهی‌های جریان فرصت‌طلب بود که با گرفتن ماهی از آب گل‌آلود فتنه به پا کردند.

وی ادامه داد: بعضی جریانات وابسته و دست‌نشانده قدرت طلب دستاوردهایی برای نظام داشت و برای مدتی نظام را بیمه کرد و از جمله آن‌ها تقویت خودباوری ملت ایران و نمایش ظرفیت بالای معنوی، بصیرتی مردم و حساسیت و عِرق دینی و ملی مردم ایران، صحنه اتحاد و همدلی و انسجام اسلامی فارغ از جناح‌های سیاسی، اثبات نظریه ناکارآمدی غرب‌گرایان و افزایش جایگاه مردم و نظام بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان یادآور شد: از جمله ویژگی‌های حماسه عظیم 9 دی آشکار شدن دست قدرت، گامی بلند در جهت تحقق اهداف مقدس نظام و انقلاب، گستردگی و وسعت مردمی بودن آن، خودجوش بودن، ظرفیت اجتماعی نظام ولایی غیرمترقبه و ناگهانی به موقع و بجا، مبتنی بر معرفت دینی و غیرت شور مکتبی مردم، مبتنی بر شعارها، پیام‌های دینی انقلاب یعنی شعارها و آرمان‌های عاشورایی و حفظ آن بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار